اجازه نفرینِ مدیران سئول را داریم آقای رییس جمهور؟!

در روزهایی که همه چیز در این مملکت نگران کننده و یأس‌آور است، فقط همین را کم داری که طرفدار استقلال باشی و این همه رنج سریالی و کمرشکن را به صورت مضاعف از جانب تیمت متحمل شوی،تیمی که تا می‌رود هوادار را امیدوار و مسرور کند،ضربه مهلک تری متوجهش می‌سازد

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-حامد فرضعلی بیک؛ در روزهایی که همه چیز در ورزش این مملکت نگران کننده است، فقط همین را کم داری که طرفدار استقلال باشی و این همه رنج سریالی و کمرشکن را به صورت مضاعف از جانب تیمت متحمل شوی،تیمی که تا می رود هوادار را امیدوار و مسرور کند، ضربه مهلک تری متوجهش می سازد؛ این مورد در وضعیت کنونی، قوز بالای قوز است و دردی طاقت فرسا،گرچه در کل عشق است و افتخار.

انصافاً همین سه چهار ماه اخیر را در ذهن خود مرور کنید،با شروع دوباره لیگ نوزدهم در روزهایی که کرونا خفیف شده بود، نتایج ناامید کننده استقلال، تَه مانده امید هواداران به قهرمانی را خیلی زود بیرنگ کرد، آن هم تیمی که چند ماه قبلش با استراماچونی به صدر جدول رسیده و امید اول کسب جام بود.اینجاست که یک سوال تکراری پیش می آید و آن اینکه چه کسی استرا را از استقلال گرفت؟
استقلال با مجیدی روند صعودی را در پیش گرفت و پس از نایب قهرمانی در لیگ برتر، سپاهان و پرسپولیس را در جام حذفی از سر راه برداشت و به فینال رسید اما یک شبه همه چیز خراب شد و قهرمانی آبی پوشان در چشم برهم زدنی پرید و باد هوا شد.

هیچ جوره نمی توانیم حرکت فرهاد مجیدی را تایید و رها کردن تیم توسط وی در آستانه فینال جام حذفی را موجه قلمداد کنیم اما چه کسی طی چند ماه وی را چنین خشمگین و پر از کینه کرده بود که نتیجه اش چنین تصمیم نابخردانه و مخربی شود؟
مدیران استقلال در هیاهوی نقل و انتقالات و پس از زجر دادن هوادارانش، چند خرید انجام دادند که یکی دو تای این خریدها رضایت بخش و امیدوارکننده بودند اما چه سود که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته شد و هیچ یک از نفرات جدید نتوانستند راهی قطر شوند. اصلاً لیگ قهرمانان آسیا به کنار، امثال رشید مظاهری برای لیگ بیستم هم تکلیف نامعلومی دارند چرا که پنجره مذکور هنوز بسته است...

چه کسی عامدانه یا از سر کاهلی و سوء مدیریت، استقلال را به این نقطه رسانده که نتواند هیچ قرارداد جدیدی را به ثبت برساند؟
چه کسی قرارداد بازیکنان را به گونه ای طراحی و تنظیم کرده که باوجود متعهد بودن ظاهری به استقلال، اجازه داشته باشند در قطر بمانند و با تیم دیگری مذاکره کنند؟
چه کسی در رابطه با شیخ دیاباته، هوادار را هر چند هفته یکبار سکته می دهد و چرا هیچ چیز در مورد وی قطعی و دائمی نیست؟
چه کسی شرایط را به گونه ای رقم زد که شفر طلب بزرگی را از استقلال به فیفا ارجاع دهد و چنین چالش عظیم و دهشتناکی را برای آبی ها بوجود آورد؟
چه کسی این همه پرونده در کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال برای استقلال بوجود آورده که فرصت نفس کشیدن به این تیم و هوادار نگون بختش ندهد؟
چه کسی بی پشتوانه هوادار را به بازگشت استراماچونی امیدوار و پس از هفته ها انتظار، بار دیگر سراب را در ذهن او تداعی کرد؟
چه کسی امروز استقلال را بلاتکلیف و در بدترین وضعیت ممکن قرار داده و نمی داند ثانیه به ثانیه اش چه به هوادار می گذرد؟

از این دست سوالات بسیار است وگرچه جواب ها به افراد مختلف اشاره دارد اما جز این است که تمام آنها گماشته ها و "ماموران" وزارت ورزش اند؟باعث و بانی این شرایط مبهم و اسف بار استقلال آیا جز مدیران ساختمان خیابان سئول هستند؟

در دولت تدبیر و امید چه بر سر استقلال آمد؟کسی دستش به آقای رییس جمهور می رسد تا در این زمینه از او سوال کند؟ البته نمیدانیم جناب روحانی که در رابطه با مسائل کلان مملکت، آدرس کاخ سفید را می دهد و توصیه میکند ساکنین آن مکان مورد لعن و نفرین قرار بگیرند، اصلاً حواسش هست زیرمجموعه های دولت در هر عرصه چه بلاهایی سر مردم آورده اند؟
او که قطعاً کاری انجام نخواهد داد و حرفی هم برای گفتن ندارد اما آیا حداقل این مجوز را برای ما صادر می کند که مسببین غیر قابل انکارِ ناکامی های برنامه ریزی شده استقلال را مورد لعنت قرار دهیم یا برای این مورد هم آدرس خارجی می دهد؟

کد خبر: 1074399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =