دفاتر نهاد رهبری می‌توانند با ارائه برنامه، از بودجه فرهنگی بهره‌مند شوند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: استادان گروه های معارف زیر نظر نهاد نمایندگی رهبری فعالیت داشتند که در واقع سخنگوی این نهاد محسوب می شوند. دفاتر نهاد می‌توانند با ارائه برنامه و تصویب آن، از بودجه فرهنگی بهره مند شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، ظهر امروز در دومین نشست مسئولان دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی که در تالار حافظ این دانشگاه برگزار شد، اظهارکرد: بودجه فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی همانند سابق برقرار است و نیم درصد از آن مربوط به بخش ستادی دانشگاه آزاد اسلامی است. 

وی افزود: فعالیت های فرهنگی بیش از این که به بودجه نیاز داشته باشد، به اهتمام ورزیدن به ظرفیت‌های دانشگاه نیاز دارد.

جهان بین تصریح کرد: استادان گروه های معارف زیر نظر نهاد نمایندگی رهبری فعالیت داشتند که در واقع سخنگوی این نهاد محسوب می شوند. دفاتر نهاد می‌توانند با ارائه برنامه و تصویب آن، از بودجه فرهنگی بهره مند شوند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: معاون فرهنگی و دانشجویی و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی باید همکاری و هم‌افزایی داشته باشند چرا که عملکرد ما همانند مدیران گذشته مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. نهاد می‌تواند با ارائه برنامه و تصویب آن از بودجه فرهنگی بهره ببرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =