بومی سازی ۹۰ درصد تجهیزات و خدمات نفتی

مدیر کالای شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: در حوزه تأمین یا تعمیرات بیش از ۹۰ درصد کالاها به لحاظ تعدادی از مجموع کالاهایی که اداره کالا تأمین می‌کند،بومی سازی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از وزارت نفت، ابوالقاسم زمانی در این باره گفت: در حوزه تأمین یا تعمیرات بیش از ۹۰ درصد کالاها به لحاظ تعدادی و بیش از ۹۸ درصد به لحاظ ارزشی از مجموع کالاهایی که اداره کالا تأمین می‌کند، اعم از لوله، شیرآلات، توربین‌ها، دیزل‌ها، پمپ‌ها، مواد شیمیایی، ابزار دقیق و لوازم برقی بومی‌سازی شده است.

وی با اشاره به همکاری شرکت با تولیدکنندگان داخلی تأکید کرد: ما همکاری بسیار خوبی با تولیدکنندگان و سازندگان قطعات داخلی داریم و در موارد بسیاری زمینه همکاری این تولیدکنندگان با شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی فراهم شده و در چنین شرایطی هیچ‌گاه عملیات انتقال حتی در شرایط سخت مثل جنگ و تحریم متوقف نشده است.

زمانی با بیان اینکه ما با افتخار برای اعتلای این شرکت فعالیت می‌کنیم، یادآور شد: با وجود همه تلاش‌هایی که می‌شود، هیچ‌گاه حرکت رو به جلو متوقف نمی‌شود و به‌طور دائم در حال فعالیت و برنامه‌ریزی هستیم تا از طریق تولیدات داخلی کالاهای مورد نیاز شرکت تأمین شود.

انتهای پیام 

کد خبر: 1074442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =