تحقق عدالت در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی ضروری است

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان خانواده قوه قضائیه گفت: تحقق عدالت در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی تیک ضرورت است؛ در زمانی که مطالبه اجتماعی برای مقابله فساد وجود دارد، اگر پیروز نشویم دیگر امیدی به کسب پیروزی در حوزه های دیگر نیست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا، کارشناسان خانواده قوه قضائیه بعدظهر امروز در دومین نشست مسئولان دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی که در تالار حافظ سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، اظهارکرد: بیشتر از ۱ سال از صدور بیانیه گام‌دوم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری گذشته است اما اقدامات لازم در راستای عملیاتی سازی آن انجام نشده است.

وی افزود: تحقق عدالت در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی تیک ضرورت است؛ در زمانی که مطالبه اجتماعی برای مقابله فساد وجود دارد، اگر پیروز نشویم دیگر امیدی به کسب پیروزی در حوزه های دیگر نیست؛ راس تحول در این حوزه، نیروی انسانی است و برنامه، ساختار و رویکرد تحول از دیگر ملزومات محسوب می شود.

بهادری جهرمی تصریح کرد: متاسفانه در حوزه قضائی با معضل نیروی انسانی مواجه هستیم. لذا دانشگاه باید نیروی انسانی را تربیت کند که لازمه آن ارائه دادن برنامه جامع برای حل و مشکلات کشور است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای هر رشته دانشگاهی کارشناسانی داریم که آن‌ها را به دانشگاه‌ها معرفی خواهیم کرد؛ نیروهای واقع گرا و بنیاد گرا با همکاری دانشگاه تربیت خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =