اردوی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

اردوی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی و با هدف آمادگی تیم برای شرکت در مسابقات لیگ برتر کشتی در مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در حال برگزاری است.

در آخرین روز برگزاری اردوی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی، امیر عباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه مهدی حسنی گودرزی سرپرست تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از معاونین و مدیران واحد تهران غرب از چگونگی روند برگزاری اردوی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی بازدید بعمل آوردند.

لشگری: اخلاق ورزشی مهمترین رکن تیم های دانشگاه آزاد اسلامی

 لشکری در حاشیه اردو و در گفتگویی کوتاه با کشتی گیران  با اشاره به سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از ترویج و نهادینه کردن ورزش در کنار علم و دانش، اخلاق ورزشی را مهمترین رکن تیم های دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد.

لشکری در جمع تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اخلاق گرایی در ورزش، تصریح کرد: «اخلاق» اولین رکن یک ورزشکاراست  به خصوص در ورزش کشتی.
وی افزود: اگر اخلاق مدار باشیم، اگر به بزرگان مان از جمله: مولاعلی (ع) و  مرحوم تختی اقتدا کنیم همیشه ماندگار می مانیم اما اگر قهرمان جهان هم باشیم ولی اخلاق مدار نباشیم جامعه ما را طرد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تنها تیم دانشگاهی تیم دانشگاه آزاد اسلامی می باشد گفت: ما به عنوان نماینده دانشگاه باید بارعایت اخلاق و احترام به پیشکسوتان، مربیان و حتی احترام به حریف در مسابقات شرکت کنیم.

بر اساس این گزارش، مهدی حسنی گودرزی سرپرست تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در گفتگویی اظهار داشت: مهمترین و بارزترین ویژگی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی جوان بودن اعضای تیم است.

وی افزود: تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی در سال گذشته با حضور تیم جوان، قدرتمند و کادر فنی و مربیانی برجسته کشور  توانست مقام چهارم را درمسابات لیگ برتر کشتی فرنگی کسب نماید.
گودرزی تصریح کرد: تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری  به سرمربیگری مجید رمضانی که از مربیان تیم ملی کشتی و همچنین از پیشکسوتان خطه پهلوان خیز مازندران  هستند که در رده سنی جوانان هم در کشتی فرنگی و هم آزاد قهرمان دنیا شدند، بهمن طیبی قهرمان امیدهای جهان و جزو مربیان سازنده کشور به عنوان مربی در تیم حضور دارند. دکتر امیرعباس انوری از مربیان مطرح کشور، مربی بدنساز تیم هستند.

گودرزی در ادامه بیان داشت: به دلیل بحران ویروس کرونا، ورزش اول کشور با فراز و نشیب هایی جهت برگزاری مسابقات مواجه بود، که با پیگیری و حمایت دکتر علیرضا دبیر ریاست محترم فدراسیون کشتی و دکتر مهدی نصیر زاده رئیس محترم سازمان لیگ کشتی، مجوز برگزاری این دوره از مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی و قوانین تدوین شده توسط وزارت بهداشت صادر شد.
وی افزود: از میان تیم های شرکت کننده، تیم دانشگاه آزاد اسلامی تنها تیمی دانشگاهی می باشد  که در گروه «ب» در کنار تیم های قدرتمند صبا نور کردستان، بازار بزرگ ایران(ایران مال)، احتشام گستر کارون خوزستان و شهدای مدافع حرم قم رقابت می کند.

سرپرست تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه تیم دانشگاه آزاد اسلامی با وجود کادر فنی مجرب و نفرات جوان، ابراز امیدواری کرد و گفت: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم پاسخگوی اعتماد باشگاه به کادر و نفرات تیم بوده و نماینده شایسته ای برای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه در انتخاب اعضاء تیم در این دوره از مسابقات  با چالش هایی روبرو شدیم، تصریح کرد: به علت  جلوگیری از شیوع ویروس کرونا  و محدودیت های فعلی در سطح کشور، تعطیل بودن باشگاههای کشتی و عدم برگزاری مسابقات کشوری و استانی، اعضاء تیم امکان تمرین بر روی تشک نداشته اند و به همین دلیل هیچ معیاری برای سنجش بازیکنان وجود نداشت، در همین راستا باشگاه تصمیم گرفت معیار انتخاب بازیکنان براساس میزان آمادگی جسمانی انفرادی، انجام آزمایشات پزشکی (فیزیولوژی) و با توجه به سبقه و کارنامه هر یک از بازیکنان در کادر فنی باشد.

گودرزی با بیان اینکه مهمترین و بارزترین ویژگی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی جوان بودن اعضاء تیم می باشد، گفت: سجاد عباس پور و امیررضا دهبزرگی، امید آرامی، دانیال سهرابی از جمله بازیکنان انتخابی جوان ما هستند که در سال گذشته در مسابقات جوانان و نوجوانان جهان صاحب عنوان و مقام شدند و امید است از بازیکنان شگفتی ساز تیم دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره از مسابقات باشند.

سرپرست تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی گفت: طبق زمانبندی سازمان لیگ کشتی، مسابقات دو گروه «الف» و «ب» به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. دور رفت گروه «الف» از هفتم الی نهم مهرماه در باشگاه 12 هزارنفری آزادی برگزار خواهد شد.

دور رفت گروه «ب» که دانشگاه آزاد اسلامی در این گروه قرار دارد از بیست و دوم تا بیست و چهارم مهرماه به میزبانی سنندج برگزار می شود، ولیکن بدلیل جلوگیری از شیوع  ویروس کرونا در آستانه موج سوم و جابجایی بازیکنان شهرستانی، در حال مذاکره هستیم تا این دوره از مسابقات در تهران برگزار شود در غیر اینصورت ما نیز تابع تصمیمات سازمان لیگ کشتی خواهیم بود.

وی در خصوص اردوی برگزار شده تیم گفت: اردوی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی از سی ام شهریور ماه تا هشتم مهرماه با حضور تمامی کادر فنی و بازیکنان در مجتمع پیامبر اعظم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد و میزان آمادگی فنی و جسمانی اعضاء تیم مورد بررسی قرار گرفت. بازیکنان انتخابی شرایط جسمانی و فنی خوبی دارند و طبق برنامه مربیان در حال تمرین هستند.

گودرزی در ادامه ضمن  قدردانی از لشگری و روحانی بدلیل حمایت های بی دریغ شان  از تیم، افزود: در بحث کشتی فرنگی تیم دانشگاه آزاد اسلامی  بر اساس شایستگی و عملکرد و فاکتور جوان گرایی انتخاب شدند و در دورانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا از نظر اقتصادی در شرایط مناسبی قرار نداریم، لشکری و روحانی با حسن نیت به تمامی درخواست های تیم در حد توان پاسخ دادند.

اردوی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی  جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار شد از جمله تست PCR، بیمه بازیکنان و عقد قراردادها با انضباط کامل انجام پذیرفت.
گودرزی در پایان اظهار داشت: از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی انتظار می رود در صورت عملکرد خوب تیم و بازیکنان در این دوره از مسابقات، امتیازاتی برای بازیکنان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1074457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =