ماجراجویی‌ جذاب سیرجانی‌ها در لیگ برتر والیبال

تیم والیبال فولاد سیرجان در شرایطی این روها به صدر جدول لیگ برتر تکیه زده که فردا در یک بازی حساس به مصاف تیم سوم جدول می‌رود.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-حامد صیفی؛ هفته‌ی پنجم لیگ برتر والیبال کشورمان عصر فردا به میزبانی شهرهای مختلف برگزار می‌شود و در حساس‌ترین دیدار تیم صدرنشین فولاد سیرجان از تیم رده سومی شهرداری ورامین پذیرایی خواهد کرد.

شاگردان محمدرضا تندروان در تیم سیرجان هفته‌ی گذشته دست به کار بزرگی زده و شهرداری ارومیه را در خانه با نفراتی مثل مسعود غلامی، آرش کشاورزی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و فرهاد سال‌افزون از میان برداشتند تا نشان دهند صدرنشینی‌شان در لیگ برتر به هیچ عنوان اتفاقی نیست و آنها امسال به‌دنبال ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز هستند.
فولاد فردا در خانه این‌بار برابر تیم مدعی دیگری صف‌آرایی خواهد کرد و در صورت برتری، به یکه‌تازی خود در جدول ادامه می‌دهد. شهرداری ورامین با هدایت مجید تابش‌نژاد رقیب فردای تیم صدرنشین خواهد بود تا شاهد جدالی جذاب در ایستگاه پنجم لیگ برتر والیبال باشیم.

سیرجانی‌ها در شرایطی هر چهار بازی قبلی خود برابر راه‌یاب‌ملل مریوان، لبنیات هراز آمل، شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه را با برد پشت سر گذاشته‌اند که بدون تردید حضور نفراتی مثل رحمان داوودی، علیرضا بهبودی و آرمین تشکری با کوله‌بای از تجربه در ترکیب این تیم، تاثیر به‌سزایی در موفقیت فولاد داشته است.
تجربه‌ی داوودی، بهبودی و به‌خصوص آرمین تشکری سرعتی‌زن خوبِ سیرجان که در بازی قبلی عملکرد خیره‌کننده‌ای به منصه‌ی ظهور گذاشت، بدون تردید یکی از عوامل اصلی برتری این تیم برابر شهرداری ارومیه با آن همه ستاره آن هم در خانه بود.
قطع به یقین در بازی فردا این سه بازیکن نقش مهمی را در زمین ایفا خواهند کرد و تندروان هم مثل چند مسابقه‌ی قبلی، حسابی خاص روی این نفرات باز خواهد کرد تا تیمش به موفقیت‌های خود تداوم ببخشد.

برنامه‌ی کامل بازی‌های فردا به شرح ذیل است:
*آذرباتری ارومیه – شهداب یزد
ارومیه، ساعت ۱۶، سالن غدیر
*هورسان رامسر – راه‌یاب ملل کردستان
رامسر، ساعت ۱۶، سالن شهید صدرالسادات
*شهرداری قزوین – پیکان
قزوین، ساعت ۱۶، سالن شهید بابایی
*شهروند اراک – لبنیات هراز
اراک، ساعت ۱۶، سالن شهیدان ثامنی
*فولاد سیرجان – شهرداری ورامین
 سیرجان، ساعت ۱۶، سالن سردار سلیمانی
*سایپا – شهرداری گنبد
تهران، ساعت ۱۶، سالن سایپا
*سپاهان – شهرداری ارومیه
اصفهان، ساعت ۱۶، سالن نقش جهان
تیم خاتم اردکان در هفته پنجم با قرعه استراحت روبه‌روست.

کد خبر: 1074465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =