مدافعان سلامت راه رزمندگان دفاع مقدس را ادامه می‌دهند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، کار مدافعان سلامت را تداوم راه رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  اختتامیه مراسم هفته دفاع مقدس با حضور مدافعان سلامت در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و حراج هاکوپیان شهید تازه شناسایی شده برگزار شد.

سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم کار مدافعان سلامت را در راستای تداوم راه رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست که با گذشت از جان خود در خط مقدم برای حفظ سلامتی هموطنان جانفشانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این برهه حفاظت و حراست از هموطنان برعهده مدافعان سلامت است، اظهار کرد: امروز که برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام در مزار شهدا حضور داریم، عهد می‌بندیم برای حفظ حریم سلامت مردم و میهن اسلامی جان‌فشانی کنیم.

در ادامه مراسم، سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز بیان کرد: جامعه پزشکی و پیراپزشکی امروز در صحنه دیگر از آزمون نظام جمهوری اسلامی قرار گرفتند و باید مانند رزمندگان دفاع مقدس جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای حفظ جان هموطنان از جان مایه بگذارند.

سیدمحمد هاشمی‌شهری خاطرنشان کرد: کاهش آمار تلفات ناشی از ویروس کرونا نتیجه جانفشانی پزشکان و پرستاران بوده و امیدواریم به‌زودی از این مرحله بحرانی گذر کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074505

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =