بررسی و تصویب موادی از لایحه «شوراهای حل اختلاف»

در جلسه اصلی کمیسیون لوایح هیات دولت که به ریاست علیرضا آوایی،‌ وزیر دادگستری در محل دفتر هیات دولت نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، بررسی لایحه پیشنهادی قوه قضاییه در خصوص شوراهای حل اختلاف در دستور کار قرار گرفت و ادامه فرآیند بررسی به جلسه بعد موکول شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، وزارت دادگستری در اجرای قانون تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف و قانون اساسی، لایحه شوراهای حل اختلاف را که از سوی قوه قضائیه و با هدف دائمی کردن قانون آزمایشی مزبور تنظیم شده، جهت سیر مراحل قانونی به هیات دولت ارسال کرد.

در ادامه روند رسیدگی به لایحه مزبور که سیر مراحل بررسی خود را در کمیسیون لوایح هیات دولت طی می کند،‌ کمیته اصلی کمیسیون روز شنبه ۵ مهر ماه ۱۳۹۹ تشکیل جلسه داد و با بررسی و تصویب موادی از این لایحه ادامه یافت و مابقی فرآیند رسیدگی به این لایحه پیشنهادی به جلسه بعد موکول شد.

لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهور، جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، حسینعلی امیری، معاون امور مجلس رئیس جمهور و نمایندگانی از وزارت خانه های امور اقتصادی و دارایی، کشور، دادگستری و علوم، تحقیقات و فناوری و قوه قضائیه، دیگر اعضای این جلسه را تشکیل می دادند.

انتهای پیام

کد خبر: 1074512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =