فصلنامه دانشگاه آزاد شهرکرد در فهرست نشریات فعال قرار گرفت

فصلنامه «پژوهش‌های نقد ادبی و سبک‌شناسی» دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در فهرست نشریات فعال و به‌روز قرار گرفت.

به گزارش دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد شهرکرد، دکتر محمد حکیم‌آذر دانشیار گروه زبان و ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: فصل­نامه­ پژوهش­‌های نقد ادبی و سبک­‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از طرف معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان نشریه فعال و به‌روز در بهار ۹۹ معرفی شد. دکتر حکیم‌آذر درباره قرارگرفتن این نشریه در فهرست نشریات فعال و به‌روز گفت: روش تحلیل و تحقیق برای این نشریه بسیار مهم است و مقالاتی که به این فصل­نامه ارسال می‌­شود باید از چارچوب قابل‌قبولی از نظر ساختار نگارشی برخوردار باشند. وی ادامه داد: فصل­نامه­ پژوهش­‌های نقد ادبی و سبک‌­شناسی، فصل­نامه­ تخصصی در حوزه تحلیل، بررسی و شناخت متون ادبی بوده و مخاطبان این نشریه استادان، دانشجویان و علاقه‌­مندان حوزه نقد ادبی و سبک‌­شناسی هستند. مدیرمسئول نشریه پژوهش‌های نقد ادبی و سبک­‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اظهار داشت: بهترین راه برای شناخت متون، سوابق و رویکردهای فرهنگی، مطالعه دقیق و عمیق متون ادبی است که این فصل­نامه بر تمام متون ادبی احاطه دارد، اما توجه اصلی آن بر متون ادبی فارسی است. دکتر حکیم‌آذر درباره محتوای فصل­نامه پژوهش‌­های نقد ادبی و سبک‌­شناسی عنوان کرد: تحقیقاتی که به‌بررسی و تحلیل متون ادبی، شکل و ساختار متن، محتوای اثر یا بررسی چند جانبه آن می‌پردازند، امکان انتشار در این فصلنامه را دارند. دانشیار گروه زبان و ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد افزود: این تحلیل‌ها در صورتی که با نگاه علمی و منطبق بر نظریه‌های مطرح ادبی-زبانی و متن‌شناسی نگاشته شده باشند در این نشریه منتشر می­‌شوند. این استاد دانشگاه افزود: یکی از اهداف اصلی این نشریه، تحلیل متون ادبی برای شناخت بهتر آنهاست که به درک درست ما از تاریخ و فرهنگ منجر می‌شود. انتهای پیام/">باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد حکیم‌آذر دانشیار گروه زبان و ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: فصل­نامه­ پژوهش­‌های نقد ادبی و سبک­‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از طرف معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان نشریه فعال و به‌روز در بهار ۹۹ معرفی شد.

حکیم‌آذر درباره قرارگرفتن این نشریه در فهرست نشریات فعال و به‌روز گفت: روش تحلیل و تحقیق برای این نشریه بسیار مهم است و مقالاتی که به این فصل­نامه ارسال می‌­شود باید از چارچوب قابل‌قبولی از نظر ساختار نگارشی برخوردار باشند.

وی ادامه داد: فصل­نامه­ پژوهش­‌های نقد ادبی و سبک‌­شناسی، فصل­نامه­ تخصصی در حوزه تحلیل، بررسی و شناخت متون ادبی بوده و مخاطبان این نشریه استادان، دانشجویان و علاقه‌­مندان حوزه نقد ادبی و سبک‌­شناسی هستند.

مدیرمسئول نشریه پژوهش‌های نقد ادبی و سبک­‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اظهار داشت: بهترین راه برای شناخت متون، سوابق و رویکردهای فرهنگی، مطالعه دقیق و عمیق متون ادبی است که این فصل­نامه بر تمام متون ادبی احاطه دارد، اما توجه اصلی آن بر متون ادبی فارسی است.

حکیم‌آذر درباره محتوای فصل­نامه پژوهش‌­های نقد ادبی و سبک‌­شناسی عنوان کرد: تحقیقاتی که به‌بررسی و تحلیل متون ادبی، شکل و ساختار متن، محتوای اثر یا بررسی چند جانبه آن می‌پردازند، امکان انتشار در این فصلنامه را دارند.

دانشیار گروه زبان و ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد افزود: این تحلیل‌ها در صورتی که با نگاه علمی و منطبق بر نظریه‌های مطرح ادبی-زبانی و متن‌شناسی نگاشته شده باشند در این نشریه منتشر می­‌شوند.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی این نشریه، تحلیل متون ادبی برای شناخت بهتر آن‌ها است که به درک درست ما از تاریخ و فرهنگ منجر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074513

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =