چه کسی فصل جدید «روزگار جوانی» را کارگردانی می‌کند؟

تهیه‌کننده «روزگار جوانی» از شروع تولید فصل جدید این مجموعه تلویزیونی از دو ماه آینده در تهران خبر داد و گفت که تلاش می‌کنیم کار برای پخش به آنتن اوایل ۱۴۰۰ شبکه پنج سیما برسد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، 20 سال از پخش سریال «روزگار جوانی» می‌گذرد که اصغر توسلی تهیه‌کنندگی و شاپور قریب کارگردانی کرده بود. هنوز معلوم نیست فصل جدید روزگار جوانی را چه کسی کارگردانی می‌کند و چه بازیگرانی دارد؟ اما در این نسخه جدید حتماً‌ از ترکیب بازیگران قبلی 2 تا سه بازیگر حضور خواهند داشت و در جمعِ آن 5 دانشجو و جوانِ قصه قدیمی هم یک نفر در کنار بازیگران جدید سریال به ایفای نقش می‌پردازد. به تعبیرِ سپهر محمدی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی هنوز قطعی نشده که کدام‌یک از این دوستان در سریال بازی می‌کنند.

محمدی درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه تلویزیونی گفت: این روزها متونِ فیلمنامه بازنویسی می‌شوند. دو ماه آینده تولید را در تهران آغاز خواهیم کرد. 5 جوان و دانشجوی جدید مثل نسخه قدیمی‌اش بازیگران اصلی داستان‌اند و قصه‌های امروزی دارد. 

وی افزود: همان شکل و شمایل اپیزودی در این نسخه هم رعایت می‌شود. شخصیت‌هایی هم داریم که حول محورِ این 5 دانشجو، در هر اپیزود و قسمت وارد ماجراهای نسخه جدید روزگار جوانی می‌شوند. نسخه‌ای که در 30 قسمت 30 قصه طراحی کرده و اگر مردم از این سریال استقبال کنند حتماً بخش‌های دیگری را تدارک خواهیم دید.

تهیه‌کننده فصل جدید روزگار جوانی درباره لوکیشن و زمان پخش سریال تأکید کرد: 80 درصد قصه در لوکیشن زندگی این 5 دانشجو در مرکز شهر تهران می‌گذرد اما به تناسب قصه به شمال و جنوب کشور خواهیم رفت. پیش‌بینی ما برای پخش چند کنداکتور است که امیدواریم با تلاشِ دوستان به آنتن اوایلِ سال 1400 برسد. 

وی در خصوص ویژگی‌های دانشجویان جدید این فصل از روزگار جوانی گفت: این 5 دانشجو هم حتماً همان بیست و سه و بیست و چهار ساله‌اند و با شاخصه‌هایی که خواهند داشت مخاطب می‌تواند منتظر اتفاقات قابل توجه و جذابی باشد. در داستانِ این فصل مثل آن دوران، به آسیب‌های اجتماعی پرداخته‌ایم. مسائل عدیده‌ای که جوانان این روزگار با آن درگیرند از معیشت و اقتصاد گرفته تا فرهنگ و اخلاق، در قصه‌های این سریال وجود دارند. خیلی به مناسبت‌ها و روابط اجتماعی توجه کرده‌ایم اما طوری عمل نمی‌کنیم که بار کمدی و ملودرام داستان زیر سؤال برود. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1074516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =