چهل‌وهشتمین دوره آموزش زبان فارسی در ایتالیا آغاز شد

رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا، چهل‌وهشتمین دوره آموزش زبان فارسی در این کشور را در بستر فضای مجازی آغاز کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، محمد تقی امینی رایزن فرهنگی ایران در ایتالیا در جلسه آغازین چهل‌وهشتمین دوره آموزش زبان فارسی (دومین دوره آموزش برخط زبان فارسی)، آموزش زبان فارسی و شناساندن فرهنگ کشور ایران اسلامی به مخاطبان ایتالیایی را از مهمترین فعالیت‌های این نمایندگی فرهنگی برشمرد و بهترین راه برای شناختن فرهنگ یک کشور را یادگیری زبان آن کشور عنوان کرد.

وی با اشاره به این‌که رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا به عنوان معتبرترین مرکز آموزش زبان فارسی در ایتالیا است، افزود: ما به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنیم و به عنوان یک ملت بزرگ با گذشته‌ای افتخارآمیز و تولیدکننده اندیشه‌های ارزشمند در حوزه دین، اخلاق، فلسفه، تصویر احساسات و عواطف و زیبایی در عرصه هنر، تلاش می‌کنیم تا نسبت به معرفی فرهنگ و تمدن خود به جامعه میزبان اهتمام لازم را به عمل آوریم.

رایزن فرهنگی ایران در ایتالیا در ادامه گفت: آموزش زبان فارسی به ایرانیان نسل دوم و سوم این امکان را فراهم می‌کند که این عزیزان همواره ارتباط خود را با کشور خویش حفظ کرده و بر ایرانی بودن خود ببالند.

امینی در ادامه سخنانش، آموزش زبان فارسی را یکی از بهترین روش‌ها جهت کمک به توسعه روابط دوستانه دو کشور ایران و ایتالیا دانست و آمادگی رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا را جهت هرگونه همکاری‌های فرهنگی اعلام کرد.

پس از شیوع ویروس کرونا، رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا به دلیل تعطیلی مراکز آموزشی و وضع شیوه‌نامه‌هایی که امکان حضور دانش‌آموزان را در محل رایزنی جهت گذراندن آموزش زبان را محدود می‌کند، تصمیم به برگزاری این کلاس‌ها به صورت برخط گرفت. ناگفته نماند که برگزاری این کلاس‌ها از حضوری به مجازی، همچنان مورد استقبال فراگیران آموزش زبان فارسی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =