نوسانات فکری ترامپ، سبب فروپاشی نظام سیاسی آمریکا می‌شود

یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا آن‌قدر جنایت کرده است که اگر هر حزبی هم سر کار بیاید مقدمات نابودی ایالات متحده را فراهم می‌کند و ادعاهای ترامپ برای توافق با ایران طبل توخالی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، احمد سالک در خصوص ادعای ترامپ مبنی بر اینکه اگر در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود ظرف یک هفته با ایران به توافق می‌رسد، اظهار کرد: شخص ترامپ با تغییر و نوسان در نوع تفکر و بیان مطالبش روبرو است که این امر نشان از یک سرگیجگی در تصمیم و صحبت و سیاست دارد. انسانی که گرفتار یک سرگردانی در مباحث سیاسی و جهانی است در وهله اول نمی‌تواند مواضع یکسانی اتخاذ کند.

وی افزود: این نوع سیاست‌های ناپایدار شخص ترامپ موجبات فروپاشی آمریکا را فراهم می‌کند و این به نفع کشورهای اسلامی است و به تعبیر امام سجاد(ع) "خداوند دشمنان ما را از انسان‌های احمق قرار داده است". این موضوع موجب فروپاشی آمریکا خواهد شد که آرزوی ملت‌های مظلوم جهان است.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، گفت: این ادعا که در صورت پیروزی در انتخابات ظرف یک هفته با ایران به توافق می‌رسد یک نوع جلب اعتماد داخلی است که هم‌اکنون ترامپ از اقبال داخلی برخوردار نیست. ترامپ امتحان خود را در ۴ سال گذشته پس داده است و نشان داده که قابل اعتماد نیست. در حالی صحبت از توافق یک هفته‌ای با ایران می‌زند که چند روز پیش اعلام کرده تمام بانک‌های ایران را تحریم می‌کند.

سالک با بیان اینکه نوسانات فکری ترامپ او را گمراه کرده است، تصریح کرد: این نوسانات سبب شده که رئیس‌جمهور آمریکا نتواند تصمیمات درستی بگیرد و این ادعاها طبل توخالی است. برای ایران فرقی نمی‌کند که ترامپ پیروز شود یا بایدن، چرا که تغییری در مواضع نظام ولایی ایران در برابر آمریکا به وجود نخواهد آمد. آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است و امام راحل فرمودند"هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید".

وی ادامه داد: در نگاه ملت ایران سیاست‌های کشورمان روشن است به طوری که آمریکا و اسرائیل را دشمن بشریت می‌دانیم و از این مسیر که ۴۱ سال است ادامه دارد جدا نخواهیم شد، مطمئن هستیم آمریکا با جنایاتی که دارد می‌کند به سمت نابودی پیش می‌رود. ۱۰۰ سال است که عدالت در آمریکا اجرا نمی‌شود و به جرم اینکه سیاه‌پوست هستید پلیس به این شکل انسان‌های مظلوم را در انظار عمومی می‌کشد و بعد مدعی می‌شوند که تظاهرات کنندگان اشرار هستند و این قتل‌ها حق قانونی پلیس است!

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، گفت: آمریکا آن‌قدر جنایت کرده است که اگر هر حزبی هم سر کار بیاید مقدمات نابودی ایالات متحده را فراهم می‌کند. اینکه برخی می‌گویند فلان حزب اگر پیروز شود به نفع ایران است تنها گمانه‌زنی است و دموکرات و جمهوری‌خواه فرقی به حال ملت ایران نمی‌کند و در این ۴۰ سال هیچ‌کدام از این جناح‌ها نفعی به ایران نرسانده‌اند. استقامت و ایستادگی جمهوری اسلامی زمینه فروپاشی نظام سیاسی آمریکا را فراهم خواهد کرد.

سالک خاطرنشان کرد: اما وظیفه مسئولان روشن است و باید به معیشت مردم رسیدگی جدی کنند. دولت باید سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در اجرای اقتصاد مقاومتی را اجرا کند تا بر تعداد بیکاران افزوده نشود. رفاه مردم مهم است چرا که این مشکلات سبب می‌شود جریان‌های استکباری موج‌سواری کنند و دست به حرکت‌هایی برای ایجاد فتنه و آشوب بزنند.

انتهای پیام

کد خبر: 1074537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =