«زهرا نعمتی» به تیم تیراندازی دانشگاه آزاد اسلامی پیوست

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از حضور «زهرا نعمتی» بانوی طلایی کشور در تیم تیراندازی بانوان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور تیم تیراندازی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ سال 99 کشور، در شورای عالی ورزش این دانشگاه به تصویب رسیده است و تلاش می کنیم نتایج ارزنده ای را کسب کنیم.

زهرا نعمتی بانوی طلایی تیروکمان ایران پس از دیدار با دکتر لشگری و امضای قرارداد با تیم دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی امکانات ورزشی بسیار خوبی دارد و تلاش مسئولان دانشگاه در حوزه ورزش و کمک به ورزش ملی،ارزشمند و قابل تقدیر است.

گفتنی است زهرا نعمتی عضو تیم‌ملی تیراندازی با کمان بانوان ایران است. وی نخستین بانوی ورزشکار در تاریخ ورزش ایران است که موفق به کسب مدال طلا در المپیک و پارالمپیک شده‌است.

نعمتی سهمیه پاراالمپیک توکیو را به دست آورده و قرار است چند ماه دیگر برای کسب سهمیه المپیک در رقابت های انتخابی پاریس شرکت کند.

پرچمدار کشورمان در المپیک 2016 ریو، سال 92 در آیین کمیته بین‌المللی المپیک در «سن پترزبورگ» روسیه مفتخر به دریافت جایزه معتبر ورزشکار برتر پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن از سوی «بنیاد بین‌المللی اسپورت آکورد» شد.

کد خبر: 1074550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =