توضیحات جهرمی درباره «شاد»

وزیر ارتباطات گفت: آنچه وجود دارد این است که هشت و نیم میلیون عضو فعال است و متوسط فعال پهنای باند ۱۵۰ کلیوبایت بر ثانیه است؛ مسأله ربطی به کیفیت ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با اختلال اخیر اینترنت اظهار داشت: شبکه ملی اطلاعات زیر ساخت اینترنت است و تضادی با اینترنت ندارد. اختلال در دسترسی در رابطه با یکی از اپلیکیشن‌های پیام رسان بود که نسخه وب آن با مشکل مواجه شده بود.

وی عنوان کرد: آمازون در خدمت دهی به کاربران ایرانی محدودیت‌های اعمال کرده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته حل شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با نرم افزار شاد افزود: آنچه وجود دارد این است که هشت و نیم میلیون عضو فعال است و متوسط فعال پهنای باند ۱۵۰ کلیوبایت بر ثانیه است. مسأله ربطی به کیفیت ندارد. این شبکه، شبکه ای است که به سایر شبکه‌ها خدمت رسانی می‌کند پس مسئله پهنای باند نیست میزان مصرف شاد از نرم افزارهای دیگر بیشتر شده است و حجم استفاده از این نرم افزار بالا رفته است.

آذری جهرمی تصریح کرد: از همراه اول خواستیم مرکز پیام راه اندازی کنند. مشکلی که مطرح می‌شود این است که معلمین و دانش آموزان احراز هویت نمی‌شوند که به «سناد» در وزارت آموزش و پرورش مربوط می‌شود که درحال به روز رسانی است.


انتهای پیام

کد خبر: 1074552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =