اتحادِ گوش‌شکسته‌ها علیه وزارت ورزش

پاداش پرداخت شده‌ی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون کشتی آن هم بعد از دو سال وقفه، صدای اعتراض کشتی گیران را بالا برده و حواشی‌ عجیبی پیرامون این اقدام معاونت مالی وزارت ورزش در روزهای اخیر ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-حامد صیفی؛ در حالی که بعد از پیگیری‌های زیاد بالاخره پاداش کشتی‌گیرانی که در سال ۹۷ حائز مدال شده بودند از سوی معاونت مالی وزارت ورزش و جوانان به حساب فدراسیون کشتی واریز شد، این پاداش حسابی گوش شکسته‌ها را عصبی و کلافه کرده و در روزهای اخیر بسیاری از کشتی‌گیران در فضای مجازی نسبت به این پرداختی واکنش نشان داده‌اند.

از قرار معلوم هر سکه برای کشتی‌گیران مبلغ دو میلیون تومان در نظر گرفته شده است. نکته جالب اینکه وزارت ورزش پیشتر برای پاداش بازی‌های آسیایی جاکارتا هر سکه را مبلغ سه میلیون تومان محاسبه کرده بود. این پاداش عجیب در شرایطی برای مدال‌آوران در نظر گرفته شده که در بازار امروز سکه‌ی بهار آزادی نزدیک به ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود!

با این اوصاف شنیده شده که تعدادی از کشتی‌گیران با هماهنگی یکدیگر قصد دارند پرداختی‌های وزارت ورزش را قبول نکنند تا به نوعی شاهد اتحاد گوش‌شکسته‌ها علیه وزارت ورزش باشیم. تصمیمی که باید آن را با توجه به وقفه‌ی دو ساله در پرداختی این پاداش، دشواری‌های قابل قبول ورزش اول ایران، سختی‌ تمرینات، دوری از خانواده و ... کاملا به‌جا تلقی کرد.

در روزهای اخیر هم شاهد اعتراض برخی کشتی‌گیران از جمله حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک در صفحات شخصی‌شان درخصوص این موضوع بوده‌ایم و حال باید منتظر ماند و دید وزارت ورزش و فدراسیون کشتی چه واکنش جدی‌ای در قبال این پرونده خواهند داشت.

کد خبر: 1074575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =