دیزنی ادامه «شیر شاه» را می‌سازد

دنباله‌ فیلم سینمایی «شیرشاه» که سال گذشته روی پرده رفت، به کارگردانی «بری جنکینز» فیلمساز سرشناس آمریکایی ساخته می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، خبرگزاری یونایتدپرس، کمپانی دیزنی از ساخت دنباله فیلم شیر شاه (The Lion King) به کارگردانی بری جنکینز فیلمساز آمریکایی برنده جایزه اسکار خبر داد.

این فیلم جدید داستان سال‌های اولیه زندگی شخصیت موفاسا را روایت می‌کند که هم در بازسازی فوتورئال شیر شاه در سال ۲۰۱۹ و هم در انیمیشن اصلی محصول سال ۱۹۹۴، توسط جیمز ارل جونز هنرپیشه آمریکایی صداگذاری شده بود.

جف ناتانسون نویسنده سینما و تلویزیون نگارش فیلمنامه این پروژه را برعهده خواهد داشت که قسمت اول آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

جنکینز که در سال ۲۰۱۷ با فیلم مهتاب جایزه اسکار بهترین فیلم را از آن خود کرد، با انتشار بیانیه‌ای درباره کارگردانی قسمت دوم فیلم شیر شاه گفت: در دهه ۹۰ که به خواهرم در بزرگ کردن دو پسربچه کمک می‌کردم، با این کاراکترها بزرگ شدم. به دست آوردن فرصت همکاری با دیزنی برای تعمیم این حکایت باشکوه از دوستی، عشق و میراث همزمان با پیشبرد کارم در ثبت زندگی و ضمیر گروه‌های آفریقایی دور از وطن، رویایی‌ست که به حقیقت پیوسته است.

دیزنی تاریخ دقیقی برای اکران یا آغاز فیلمبرداری این پروژه اعلام نکرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =