امضای توافق همکاری با هدف کشف و مبارزه با قاچاق لوازم یدکی خودرو

به دنبال نشست روز دوشنبه انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، باتوجه به اعلام آمار و گزارش‌هایی پیرامون افزایش کشفیات قاچاق لوازم یدکی خودرو طی پنج ماه نخست امسال، این دو سازمان توافق کردند تا با هدف کشف و مبارزه با قاچاق لوازم یدکی خودرو در زمینه فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و مستندسازی با یکدیگر همکاری کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  مهدی کوشا - مدیرکل دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت‌های مردم- و امیرمحمد پرهام‌فر- مدیرکل دفتر پیشگیری از قاچاق کالا و ارز ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز- مهمان انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازی کشور شده و در نشست با اعضای هیات مدیره این انجمن به ارائه آمار، اطلاعات و گزارش‌هایی پیرامون افزایش کشفیات قاچاق لوازم یدکی خودرو پرداختند.

طبق اعلام مدیرکل پیشگیری قاچاق کالا و ارز، ۱۶۳۹ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق خودرو از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه کشف شده است.

براین اساس طبق اعلام انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی، پس از این نشست، توافقی میان این دو مجموعه پیرامون همکاری در زمینه فرهنگی با تمرکز بر اطلاع‌رسانی و مستندسازی‌های لازم برای کشف و مبارزه با قاچاق لوازم یدکی خودرو صورت گرفته تا اقدامات مشترک آن‌ها به زودی آغاز شود.

این توافق به پیشنهاد مدیرکل دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به نتیجه رسید و  بر محور تولید مطالب و گزارش‌های خبری، افزایش سهم اخبار آگاه‌کننده در رسانه‌های همگانی و تلاش برای فرهنگ‌سازی عدم استفاده از قطعات خودرو و لوازم یدکی قاچاق اجرایی خواهد شد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1074609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =