دشمن در جنگ نظامی هماورد ایران نیست/ نبرد فعلی، فرهنگی و اقتصادی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نظامی هماورد ایران نیست، گفت: دشمن با جنگ نرم و نبرد فرهنگی و اقتصادی به ایران حمله کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، امروز عصر سردار غلامرضا سلیمانی در جمع مردم و بسیجیان شهر فرخشهر با اشاره به ریشه‌های دینی و فرهنگی فرخشهر، اظهار داشت: در گام دوم انقلاب فرخشهر باید جایگاهی که در گام اول داشته است را متجلی کند و نباید اجازه دهد انقطاع نسلی صورت گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه یادواره شهدا یکی از راهکارها برای جلوگیری از انقطاع نسل‌های بعدی با شهداست، تصریح کرد: دو گام از مسیر تمدن اسلامی با رهبری امام راحل طی شده و اکنون سه گام باقی مانده است، از جمله دولت‌سازی که به تحقق همه جنبه‌های مردم‌سالاری اسلامی می‌پردازد، جامعه پردازی و تمدن سازی هم گام‌های نهایی هستند.

سلیمانی با بیان اینکه بسیج یک تشکیلات برای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: بسیج مظهر تحقق مردم‌سالاری اسلامی است و برای تحقق بیانیه گام دوم باید سازماندهی مردمی به وجود آورد به صورتی که مانند زمان دفاع مقدس همه‌ مردم می‌توانستند جایگاه خود را برای خدمت پیدا کنند امروزه نیز این کار صورت گیرد.

وی افزود: در زمان جنگ ایران کمترین امکانات را داشت ولی درحال حاضر موشک‌های دوربرد نقطه‌زن در شهرهای زیرزمینی را به وجود آورده است و بزرگترین قدرت پهپادی جهان شده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نظامی هماورد ایران نیست، خاطرنشان کرد: دشمن با جنگ نرم و نبرد فرهنگی و اقتصادی به ایران حمله کرده است و بسیج نباید از این جنگ غافل بماند و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید در همه‌ی محله‌ها کاربرد و تاکتیک داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: بسیج در سطح کشور باید طراحان خاص خود را داشته باشد و با توسعه این مجموعه جنبه‌های مردم سالاری را تحقق ببخشد و بهترین مسیر برای اجرای این گام پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد هستند که با محوریت سبک زندگی اسلامی ایرانی وارد عمل شوند.

سلیمانی با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله درگیری با ویروس کرونا گفت: بسیج نه تنها در زمان کرونا بلکه در زمینه‌های مختلف مانند کمک‌های مؤمنانه، جهش تولید، اشتغال، ازدواج آسان، تفریحات و نشاط سالم، تحکیم خانواده، فرهنگ کار و تولید، نماز و امر به معروف و نهی از منکر بسیار موثر عمل کرده است.

وی با خطاب قرار دادن بانوان ضمن اینکه رسالت مهمی در اجرای گام دوم دارند ادامه داد: فرماندهان بسیج و پایگاه‌ها این قدرت را دارند که برنامه‌ریزی کنند و ما هم با قدرت از آن‌ها پشتیبانی می‌کنیم و زیرساخت‌ها و اعتبارات و تجهیزات را در اختیار بسیجیان قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =