معرفی ویرایشگر عکس قدرتمند گوگل

شرکت گوگل برای گوشی های اندروید ویرایشگر جدید تصاویر قدرتمندی را معرفی کرده که از هوش مصنوعی برای پاکسازی و ارتقاء عکسهای بایگانی شده قدیمی استفاده می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مدیران شرکت گوگل اعلام کردند که یادگیری ماشین اندروید، برای بالا بردن قدرت ویرایش به برنامه تصاویر ورود خواهد کرد.

این شرکت برای شروع در نظر دارد ویژگی تقویت خودکار تصویر خود را با الگوریتم های یادگیری ماشین تقویت کند که بعدها می توان بر اساس تصویر خاصی که روی آن کار می کنید، آن بهبودها را بیشتر ارتقا داد. کاربران می توانند جلوه های روشنایی، کنتراست و پرتره را با یک ضربه روی دکمه مربوطه در دست بگیرند.

گوگل برای عکاسانی که ترجیح می دهند عکس های خود را به صورت دستی ویرایش کنند، طرح ویرایشگر را به یک نوار قابل پیمایش در پایین صفحه منتقل و سازماندهی کرده است.

این شرکت همچنین یک ویژگی نورپردازی مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Portrait Light ارائه می دهد که می تواند سطوح مختلف و موقعیت های مختلف نور و سایه را برای عکسی که قبلاً گرفته اید اعمال کند. این ویژگی در مورد هر عکسی که دارید عمل خواهد کرد؛ حتی اگر در حالت عمودی نباشد یا عکس قدیمی پنج سال پیش باشد. تنها نکته قابل توجه این است که برای استفاده از این ویژگی باید ویرایشگر را روی گوشی های Pixel ۴a ۵G یا Pixel ۵ اجرا کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =