گل‌محمدی: حق بازیکنانم بود که به فینال غرب آسیا برسند

سرمربی پرسپولیس بعد از صعود تیمش به نیمه نهایی گفت: بچه‌ها فقط برای هدف‌های بزرگی که داریم و خوشحالی و شاد کردن دل هواداران از جان مایه می‌گذارند و ایثار و از خودگذشتگی می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در بازی خیلی مهمی پیروز شدیم و توانستیم به فینال غرب آسیا برویم. از این بابت خیلی خوشحالیم. در مجموع بازی خوبی بود و بازی را خوب شروع کردیم. در ادامه حریف ۱۰ نفره شد و این خیلی به نفع ما شد و توانستیم با گردش توپ بهتری به گل دست پیدا کنیم.

وی در ادامه افزود: در مجموع اتفاقات خوبی برای ما رقم خورد. باید از بازیکنان به خاطر جانفشانی و ایثار و از خودگذشتگی که در این مسابقات داشتند، تشکر کنم. حق‌شان بودند که به فینال غرب آسیا برسند و ان‌شاءالله در نهایت به فینال نهایی هم برسیم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم که همیشه انرژی مثبت دادند و وجودشان را کنار خودمان حس می‌کردیم. از اینکه آن‌ها خوشحال هستند ما هم خوشحال هستیم و امیدواریم این خوشحالی‌ها ادامه داشته باشد و بتوانیم به هدفی که داریم، برسیم.

سرمربی تیم فوتبال درباره گلزنی تیمش توضیح داد: بچه‌ها فقط برای هدف‌های بزرگی که داریم و خوشحالی و شاد کردن دل هواداران از جان مایه می‌گذارند و ایثار و از خودگذشتگی می‌کنند. فکر می‌کنم تنها راهش همین است و این بازیکنان شایسته بهترین‌ها هستند و شخصاً به آن‌ها افتخار می‌کنم و امیدوارم این روند تا آخر مسابقات ادامه داشته باشد.

گل‌محمدی در پاسخ به سؤالی درباره راز گل نخوردن تیمش بیان کرد: هدف اصلی ما در همه بازی‌ها این است که از دروازه‌مان دفاع کنیم و دفاع تیمی خوبی داشته باشیم. این یک هدف بزرگ برای پیروز شدن است. تیمی که خوب دفاع می‌کند و گل نمی‌خورد، احتمال بردش زیاد است. بچه‌ها انرژی خوبی می‌گذارند و کارهای دفاعی را به خوبی انجام می‌دهند. تمرکزی که بچه‌ها برای بردن و گل نخوردن دارند، زیاد است. این یک اصل در فوتبال است و بچه‌های ما به خوبی این کار را نجام می‌دهند.

«اخراج بازیکن پاختاکور خیلی به نفع پرسپولیس شد و آیا به نظرتان در صورتی که در بازی بعد این اتفاق نیفتد کار برای شما سخت خواهد شد؟»، وی در واکنش به طرح این سؤال گفت: النصر تیم خوبی نشان داده و با لیاقت به فینال غرب آسیا رسیده است. آن‌ها به لحاظ تاکتیکی تیم خوبی هستند و قطعاً کار ما سخت خواهد بود. امیدوارم بتوانیم مثل بازی امروز و بازی‌های گذشته خوب بازی کنیم تا به هدف بزرگی که داریم، برسیم. ان شاءالله در بازی بعد هم پیروز شویم، اما می‌دانیم که کار راحتی نیست و این کار سختی‌های خودش را دارد. از همین امشب چیزی که مهم است باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و حریف را آنالیز کنیم. چیزی که مهم است نگه داشتن هدف بزرگ برای تیم‌مان است که برای رسیدن به آن انگیزه‌های زیادی داریم.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد تغییرات جدید تیمش و بازیکنان جدید یادآور شد: ما تغییراتی در تیم‌مان داشتیم. خیلی دوست داشتیم با تمام بازیکنانی که فصل را به اتمام رساندیم، کار را ادامه دهیم، اما در هر صورت تصمیماتی گرفته شد که برخی‌ها از تیم بروند و نتوانستیم با آن‌ها تمدید کنیم. مشکلاتی بود، اما در هر صورت فکر می‌کنم بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند با بازیکنان قدیمی خیلی خوب هماهنگ شدند و تمام بازیکنان در راستای هدفی بزرگ قدم برمی‌دارند. فکر می‌کنم هماهنگی خوبی بین اعضای قدیمی و جدید به وجود آمده و از نظر روحی و روانی بازیکنان خیلی خوب همدیگر را پذیرفتند و رفاقت خوبی بین‌شان ایجاد شده است. فکر می‌کنم مسئله اصلی همین موضوع است. من از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم. آن‌ها خیلی زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند تا دل هواداران را شاد کنند.

کد خبر: 1074682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =