اجرای خط سبز خیابان دماوند تا آزادی تا دو ماه آینده

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: مسیر بین خیابان های دماوند، انقلاب و آزادی مسیر خشکی به لحاظ برخورداری از فضای سبز است و طرح کاشت تک‌درخت در این مسیر با همکاری شهرداری مناطق اجرا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز  معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: مسیر بین خیابان های دماوند، انقلاب و آزادی مسیر خشکی به لحاظ برخورداری از فضای سبز است و طرح کاشت تک‌درخت در این مسیر با همکاری شهرداری مناطق اجرا می‌شود.

مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهر این خبر را در حالی اعلام کرد که به گفته او کار کاشت تک درخت در دو طرف مسیر از خیابان دماوند تا آزادی طی دو ماه به اتمام می‌رسد.         

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری تهران طرح بازپیرایی فضای سبز خطی محور خیابان دماوند تا آزادی در مناطق ۶، ۷، ۸، ۹ و ۱۰ اجرایی می شود که بر این اساس در نیمه اول شهریور ماه تا کنون در کل این مناطق ۴۵۰ اصله درخت و ۲ هزار ۷۵۰ اصله درختچه کاشته شده است.

یزدانی گفت: بر اساس تجمیع ارائه شده فعالیت مناطق در نیمه اول شهریور ماه در این مناطق مجموعه ۳۱۷۰ اصله درخت و درختچه کاشته شده است که از این میان ۱۷۰۰ اصله درخت در منطقه ۱۰ و حدود ۸۰۰ اصله مربوط به مناطق ۷ و ۸ بوده است.

معاون شهردار تهران گفت که علاوه بر کاشت درخت و درختچه در مناطق مربوط به بازپیرایی فضای سبز خطی محور خیابان دماوند تا آزادی اقداماتی همچون احداث باغچه، تغییر پیاده راه، مناسب سازی پیاده راه ها، اجرای شبکه آبرسانی، نصب نیمکت، نصب سطل زباله، نصب پایه چراغ، اجرای آبرسانی قطره ای و ... نیز انجام شده و مابقی اقدامات در حال اجراست.

بر اساس این گزارش در نیمه اول شهریور ماه به منظور اجرای خط سبز دماوند تا آزادی، منطقه ۸ شهرداری تهران در ضلع شمالی خیابان دماوند اقدام به احداث باغچه کرده و همچنین ۷۰۰ متر اجرای کاتر، ۷۰۰ متر مربع تغییر پیاده راه و ۴۰۰ متر جدول باغچه داشته است. در منطقه ۷ نیز علاوه بر کاشت درختان پیاده راه سازی، ایجاد جدول باغچه، احداث ۳۵۰ متر باغچه انجام شده است.

منطقه ۱۰ اجرای ۴۰۰ متر شبکه آبرسانی را به اجرا در آورده است. در منطقه ۶ و ۹ نیز علاوه بر کاشت درخت ایجاد باغچه و شبکه آبیاری آغاز شده است.

جزئیات اقدامات مناطق در مناطق ۵ گانه به منظور اجرای طرح خط سبز دماوند تا آزادی به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =