کتاب روابط عمومی تشکیلاتی منتشر خواهد شد

کتاب روابط عمومی تشکیلاتی در 110 صفحه و قطع رقعی جهت استفاده دانشجویان فعال تشکیلاتی منتشر خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ کتاب روابط عمومی تشکیلاتی نوشته  محمد زادمهر دبیر سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار را دریافت کرده و  در  روزهای آینده  منتشر خواهد شد. این کتاب در 110 صفحه و قطع رقعی جهت استفاده دانشجویان فعال تشکیلاتی آماده شده است.

با در نظر داشتن شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها و ضرورت فعالیت تشکل‌های دانشجویی در فضای مجازی، آموزش تخصصی روابط عمومی و نحوه مطلوب استفاده از ابزارهای متنوع این رشته نیاز امروز دانشجویان فعال تشکیلاتی است که مطالعه کتاب روابط عمومی تشکیلاتی در این زمینه کمک بسیاری خواهد کرد.

کتاب روابط عمومی تشکیلاتی در 8 فصل، شامل تعریف روابط عمومی، فضای مجازی، بُرد، نشریه، ارتباطات رسانه‌ای، تولیدات چند رسانه‌ای، تبلیغات و پوشش برنامه‌ها تدوین شده که در هر بخش به مباحث مورد نیاز فعالان دانشجویی جهت بهره‌مندی از روابط عمومی اشاره شده است. همچنین  به زودی نسخه‌های مکتوب و مجازی این کتاب برای استفاده دانشجویان منتشر خواهد شد.

گفتنی است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه توزیع و دریافت کتاب به PR.Tashkilaty در اینستاگرام، توییتر و کانال‌های این کتاب به آدرس   PR_Tashkilaty در پیام رسان‌های داخلی و خارجی مراجعه کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =