کارلو به دنبال اثبات مجدد خود در سطح اول اروپا

کارلو آنجلوتی تنها مربی است که توانسته 4 لیگ از 5 لیگ معتبر اروپا را فتح کند.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) - اسماعیل دهقانی؛ کارلو آنجلوتی در مربیگری، کارنامه ی درخشانی دارد. او تنها مربی است که توانسته 4 لیگ از 5 لیگ معتبر اروپا را فتح کند. او لیگ ایتالیا را با میلان، لیگ انگلیس را با چلسی، لیگ فرانسه را با پاری سن ژرمن و لیگ اسپانیا را با رئال مادرید فتح کرده است. همچنین تیم های تحت هدایت وی سه بار فاتح لیگ قهرمانان شده اند که دوبار آن با میلان در سال 2003 و 2007 و یک بار آن با رئال مادرید در سال 2014 می باشد. آنجلوتی که بعد از اخراجش از بایرن، برای تکرار خاطرات خوب خود به ایتالیا رفت و هدایت ناپولی را در دست گرفت، با کسب نتایج ضعیف و البته اختلافاتی که با مدیریت باشگاه ناپولی داشت، از سمت خود در این باشگاه ایتالیایی برکنار شد. این دو اخراج پیاپی از بایرن مونیخ و ناپولی باعث خدشه دار شدن رزومه مربیگری اش در سطح اول اروپا شد. ولی طولی نکشید که مالک ایرانی اورتون، کارلو را بعنوان سرمربی تیم خود معرفی کرد. اورتون که سرمربی پرتغالی خود یعنی مارکو سیلوا را اخراج کرده بود و در چند بازی با دانکن فرگوسن مربی موقت خود ادامه داده بود، با انتخاب کارلتو بعنوان مربی هم نشان داد به دنبال جاه طلبی در اروپا و لیگ جزیره است و هم یک شانس دیگر به آنجلوتی داد که خودش را در سطح اول اروپا اثبات کند.

 خرید های جذاب تافی ها 

کارلتو که این بار نمی خواست عملکرد ضعیفی در سطح اول اروپا داشته باشد، ستاره های نامی را در لیست خرید خود قرار داد. آن ها توانستند خامس رودریگز ستاره کلمبیایی را از رئال مادرید، آلان را از ناپولی و عبدالله دوکوره را از واتفورد به خدمت بگیرند. البته مشیری مالک ایرانی اورتون همچنان به دنبال جذب تودیبو مدافع بارسلونا می باشد. این مدافع فرانسوی که در لیست مازاد کومان قرار گرفته است، احتمال انتقالش به اورتون زیاد است. 
 

 برد های ادامه دار اورتون! 

اورتون هفته اول در یک بازی خارج از خانه و در مصاف با تاتنهام، با یک گل به پیروزی رسید و در جنگ آنجلوتی_مورینیو، این کارلتو بود که توانست آقای خاص را شکست دهد. سپس در جام اتحادیه، سالفورد را با سه گل شکست داد و این تیم را حذف کرد. اما این پایان بردهای پرگل تافی ها نبود و سه روز بعد، آن ها در گودیسون پارک، وست برمویچ را با نتیجه 5 بر 2 شکست دادند و دوباره در بازی بعدی خود در جام اتحادیه تیم فیت وود تاون را با نتیجه ی مشابه 5 بر 2 در هم کوبیدند. بازی های فشرده در عملکرد تیم کارلتو تاثیری نداشت و آن ها هفته سوم لیگ جزیره در یک بازی خارج از خانه مقابل کریستال پالاس به پیروزی رسیدند تا مشترکا با تیم لسترسیتی و لیورپول هر 9 امتیاز ممکن را کسب کنند و فقط با تفاضل گل کمتر نسبت به این دو تیم، در رتبه سوم لیگ جزیره قرار بگیرند. عملکرد خوب اورتون در بازی دیشب جام اتحادیه هم تکرار شد و آن ها توانستند در خانه خود تیم وستهام را با نتیجه 4 بر 1 شکست دهند.

عالی در حمله، قابل قبول در دفاع 

اورتون توانسته است از  6 بازی خود در لیگ جزیره و جام اتحادیه 6 پیروزی به دست آورد. 20 گل به ثمر برساند و تنها 6 گل دریافت کند همچنین 2 کلین شیت از خود به جای بگذارد. این آمار نشان دهنده عملکرد رویایی اورتون در خط حمله با میانگین هربازی 3.3 گل زده می باشد، همچنین آنها تنها 6 گل دریافت کرده اند که نشان می دهد آنها در خط دفاع هم عملکرد بدی نداشتند و میانگین هر بازی یک گل خورده عملکرد ضعیفی به شمار نمی رود.

 رویاهای بزرگ تافی ها با کارلتو 

این تفاسیر و این نتایج نشان می دهد که آبی های مرسی ساید برنامه های جاه طلبانه ای دارند و با جذب بازیکنان با کیفیت، شروع خیلی خوبی در این فصل داشته ند و با هدایت کارلتو 6 بازی این فصل را با 6 برد متوالی پشت سر گذاشته ند. این عملکرد آنجلوتی می تواند به همگان ثابت کند که تفکراتش قدیمی نشده است و هنوز شایسته حضور در سطح اول فوتبال اروپا می باشد. 
اورتون رویای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و کسب حداقل یک جام در فصل جاری را دارد و این فصل در نقش یک مدعی ظاهر شده است، باید دید آبی های مرسی ساید به عملکرد عالی خود ادامه می دهند و به اهداف خود می رسند یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

کد خبر: 1074714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =