شرط فرهاد مجیدی برای بازگشت به استقلال

فرهاد مجیدی در مذاکراتی که با مدیران استقلال داشت، از آنها بابت حضور مجددش در این تیم تضمین خواسته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از خبر ورزشی، این روزها با برکناری احمد سعادتمند از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال حالا نه جانشین او مشخص شده و نه کسی می داند سرمربی بعدی این تیم چه کسی است. در چنین شرایطی اصلی ترین گزینه مدیران استقلال الکساندر نوری بود که به نظر می رسد با توجه به در خواست های مالی این مربی ایرانی- آلمانی حضور او تا حد زیادی منتفی شده است.

از طرف دیگر از بین گزینه های موجود نزدیک ترین فرد به نیمکت استقلال فرهاد مجیدی است. سرمربی پیشین آبی ها که محبوبیت خاصی نزد هواداران این تیم دارد، بعد از اختلاف با احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه از استقلال رفت و حالا که حضور مربی خارجی در لیگ ایران هم ممنوع شده به نظر می رسد با توجه به افراد باقیمانده مجیدی اصلی ترین گزینه برای نیمکت آبی ها باشد.

در این باره اعضای هیات مدیره استقلال با مجیدی درباره سرمربیگری صحبت هایی را نیز انجام داده اند, اما مساله مهم ناراحتی فرهاد از اتفاقات گذشته است. مجیدی که همچنان در امارات بسر می برد و فعلا هم برنامه ای برای بازگشت به ایران ندارد، دلش نمی خواهد بار دیگر هدایت تیم محبوبش را برعهده بگیرد و اتفاقاتی که درباره سعادتمند رخ داد، از سوی مدیران دیگر هم حادث شود.

از این رو او علاقه دارد اگر قرار است به استقلال برگردد شرایطی برایش ایجاد شود که با امکانات مناسب و در آرامش کامل کارش را جلو ببرد. به همین خاطر از مدیران باشگاه خواسته اگر دنبال برگشتنش هستند، یک تضمین مناسب به او بدهند تا اتفاقات قبلی تکرار نشود. مجیدی فصل قبل در شرایطی هدایت استقلال را برعهده گرفت که این تیم در رده پنجم لیگ بود اما در پایان با هدایت او نایب قهرمان شد. از طرفی او توانست با بردهای مهمی که به دست آورد تیم را به فینال حذفی رهسپار کند و شاید اگر اتفاقات حاشیه ای رخ نمی داد، شانس قهرمانی بالایی نیز داشت. فرهاد معتقد است با وجود این دستاوردهای مطلوب با او رفتار خوبی به عنوان یک پیشکسوت صورت نگرفت و به همین خاطر از مدیران باشگاه یک ضمانت اجرایی خوب برای بازگشت به کار درخواست کرده است.

حال اعضای هیات مدیره استقلال باید در وهله اول مدیرعامل باشگاه را انتخاب کنند و از طرف دیگر برای انتخاب سرمربی نیز سریعا اقدام کنند تا زمان از دست نرود. اینطور که شواهد نشان می دهد آنها به زودی برای راضی کردن مجیدی اقدام خواهند کرد و بعید هم هست در این امر ناکام باشند؛ البته این به شرطی است که بتوانند شروط نه چندان سخت فرهاد را هم اجرایی کنند.

کد خبر: 1074720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
      0 0
      واقعا خیلی جالبه یک انسان تا چه اندازه میتونه منافع شخصی خودش مهم باشه، آقایان شما هم حتما شنیدید که مجیدی به چه سبکی میخاد تیمو روانه مسابقات کنه، نصف تیم که با ایشون مشکل دارن برن ولی این یک نفر که گذشتشون به اندازه کافی همچیرو روشن میکنه باید باشن اونم با حمایت دشمن اصلی باشگاه، ایشون میخاد از امیدها و بازیکنان آکادمی استفاده کنه بجاش کلا نصف بیشتر بازیکنانو اخراج نه، من از شما میپرسم آیا حجازی مکتبی جز استقلال داشت؟ آیا حجازی منافعی جز منافع استقلال داشت؟ خدایا خودت آبرمون رو تو فصل جدید حفظ کن ما دیگه بریدیم.
      • سید حسین حسینی خاص IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
        0 0
        سلام اخوی من تضمینش کردم فرهاد از ریشه و مکتب حجازی هست
    • فاطمه احمدی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
      0 0
      عشقم استقلال ایرانه استقلال ایرانی حالا حالا قهرمانی ارزش چل ملیونی هوادارت میمونیم