استقلال در لیگ برتر کشتی با توپ پُر آمد

سوت آغاز لیگ برتر کشتی آزاد صبح دهم مهرماه در تهران زده شد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز) - امیررضا محمدی؛ تیم کشتی استقلال که با حمایت مالی یکی از قهرمانان مازندرانی کشتی ساحلی جهان و هدایت رضا یزدانی ملقب به پلنگ جویبار پا به عرصه رقابت نهاده با استفاده از نیروی جوانی آزادکارانش می تواند تهدیدی جدی برای رقبا به حساب آید!

این رقابت ها با حضور 8 تیم و در 2 گروه در سالن 12هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاریست و استقلال با حضور کشتی گیران مطرحی چون نادر حاج آقانیا، عرفان جعفریان،  محمد رمضانپور،  امیرمحمد یزدانی،  مرتضی قیاسی،  یونس امامی،  عباس فروتن، امیر محمدی و جابر صادق زاده در ترکیبش به مصاف شهدای زنجان، دانشگاه آزاد و فرش ایران می رود.

شایان ذکر است محمود اسماعیل پور، محمد طلایی،هادی حبیبی ،بهروز یاری، مهدی برائتی، سجاد ترابی و رضا یزدانی بعنوان کادر فنی و مسعود نصیری که نیز حامی مالی مجموعه است بعنوان سرپرست فعال می باشند.

از نکات جالب توجه رقابت های صبح، قطع پخش زنده تلویزیونی با آغاز دیدار استقلال و شهدای زنجان بود که کام پر طرفدارترین تیم این دوره از رقابت ها را تلخ نمود.

به نظر می توان با نتایج بدست آمده در روز نخست استقلال را گزینه اصلی صعود به مرحله بعدی بدانیم و به جدال نفس گیر آبی پوشان با ایران مال، متمول ترین تیم رقابت ها در هفته های آتی فکر کنیم.

در دیدار نخست استقلال با نتیجه 7 بر 3 برابر شهدای زنجان پیروز شد؛حاج آقانیا، جعفریان، امیرمحمد یزدانی، عبادی، زرین پیکر، محمدی و فروتن برابر رقبا به پیروزی دست یافتند.

در دیدار عصرگاهی لیگ برتر کشتی آزاد، آبی پوشان به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی رفتند که با نتیجه 7 بر 3 به اتمام رسید. حاج آقانیا، جعفریان، یزدانی، امامی، زرین پیکر،نجاتیان و فروتن به پیروزی و غلامی، عبادی و محمدی در مقابل رقبا شکست خوردند

بدین ترتیب استقلال با ۲ برد در صدر جدول گروه یک قرار گرفت و فردا جهت تضمین صدرنشینی به مصاف فرش ایران می رود.

رقابت های گروه دوم آزاد و فرنگی هفته های آتی به همین منوال برگزار شده و از هر گروه ۲ تیم به نیمه نهایی صعود می کنند.

کد خبر: 1074723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =