نامه درخواست فسخ دیاباته به باشگاه رسید/ استقلال شاید فقط فردا را داشته باشد

اولین تبعات تلخ برکناری بدموقع مدیرعامل استقلال توسط هیات مدیره این تیم، ساعاتی قبل رقم خورد و نامه فسخ شیخ دیاباته، مهاجم مالیایی این تیم به باشگاه رسید.

اختصاصی گروه ورزشی ایسکانیوز؛ همانطور که می‌دانید مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته توسط سه نفر از اعضای هیات مدیره باشگاه برکنار شد و امروز بعدازظهر نیز احمد مددی به عنوان سرپرست موقت باشگاه انتخاب گردید.

این اتفاق در حالی بود که باشگاه استقلال در میانه‌های چند جابه‌جایی مالی سنگین بود تا بتواند چند بدهی بسیار مهم را پرداخت کند. بدهی هایی که تغییر مدیریت مانع از پرداخت آنها شد که مهمترین آنها بدهی شیخ دیاباته مهاجم بسیار محبوب و دوست داشتنی آبی پوشان است.

قرار بود روز گذشته این پول از سوی دو منبع مالی به حساب دیاباته واریز شود که تغییر مدیریتی مانع از این امر شد. روی همین حساب و با پایان مهلت پرداخت، وکیل دیاباته ساعاتی پیش نامه درخواست رسمی فسخ قرارداد این مهاجم مالیایی را به باشگاه استقلال ارسال کرد. بعید است که  استقلال بتواند بعد از دریافت این نامه رسمی، رضایت مدیر برنامه های سختگیر او را  فراهم کند.

پیش از این عنوان شده بود که استقلال یکی دو روزی برای تهیه و انتقال این پول وقت دارد اما متاسفانه زمان آبی پوشان به پایان رسیده و انگار که شیخ قید ماندن در استقلال را زده است.

همچنین مطلع شدیم میلیچ هم تا روز بکشنبه به استقلال وقت داده تا پولش را دریافت کند که با توجه به تعطیلی بانک ها در روزهای شنبه و یکشنبه، بعید است آبی پوشان بتوانند پول او را به موقع پرداخت کنند تازه در صورتی که مددی بتواند این مبلغ را تهیه کند.

باید ببیبنیم که آیا استقلالی ها می توانند مهاجم خود را حفظ کنند یا نه. شاید اگر فردا پول دیاباته به او برسد، بتوان راضی‌اش کرد اما ایا مددی توان جور کردن این مبلغ را دارد؟

کد خبر: 1074724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • . IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
      0 0
      دم وزارت ورزش گرم!
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      0 0
      مهم اینه که پرسپولیس رفته فینال آسیا