طرح پایش، پویش و رویش از دستاوردهای ارزنده دانشگاه آزاد است

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با بیان اینکه همواره ارتباط بین صنعت و دانشگاه از نیازهای ضروری کشور بوده، طرح پایش، پویش و رویش را از دستاوردهای خوب دانشگاه برشمرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمود احمدی‌شریف پس از بازدید از خط تولید مجموعه خودروسازی سایپا پرس در نشست تخصصی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره گروه صنعتی سایپا پرس برگزار شد از اجرای طرح مدیریت دانش خبر داد و اظهار کرد: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس آمادگی دارد که این طرح را در شرکت سایپا پرس اجرا کند.

وی با بیان اینکه همواره ارتباط بین صنعت و دانشگاه از نیازهای ضروری کشور بوده، طرح پایش، پویش و رویش را از دستاوردهای خوب دانشگاه برشمرد و افزود:‌ فعالیت و جدیت درباره تحقق یافتن این موضوعات از اهداف عالی دانشگاه بوده و ارتباط بین دانشگاه و صنعت را تسهیل کرده و منجر به خروجی خوبی خواهد شد.

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس درباره اجرای طرح مدیر نیز گزارش مختصری از فعالیت‌های این واحد دانشگاهی درباره همکاری با صنعت و فعالیت مشترک با صنایع شهرستان ارائه کرد.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شهرک صنعتی سایپا پرس نیز یکی از دلایل فاصله بین دانشگاه و صنعت را تداوم نداشتن جلسات و رها کردن طرح‌ها در زمان‌های گذشته دانست و گفت: این عوامل باعث دلسردی صنعتگران و فاصله گرفتن آنها از دانشگاه‌ها می‌شود.

سیدمهدی حسینی‌پور تبیین کرد: شرکت سایپا پرس با ۲۳ هکتار فضای شهرک خصوصی و صنعتی فعالیت‌های بسیار خوب صنعتی و فناوری در آن در حال اجراست به‌گونه‌ای که این شرکت در مقایسه با تعدادی از شرکت‌های صنعتی خاورمیانه به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه صنعتی محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بسیار مفتخریم مجموعه‌های مختلف دانشگاهی با مجموعه سایپا پرس تعامل داشته باشند و امید است این جلسات باعث شود خارج از تعامل دانشگاه و صنعت شاهد اتفاقات علمی و فناوری خوبی در مجموعه توسعه صنایع خودروسازی کشور باشیم و بتوانیم از ظرفیت و فکر و ایده‌های خوب حوزه دانشگاهی استفاده کنیم و با تعامل هم اقدامات مؤثری در سالی که مزین به سال جهش تولید بوده، برداریم.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شهرک صنعتی سایپا پرس عنوان کرد: شرکت‌هایی فعال مانند سایپا پرس برای همکاری با دانشگاه و معرفی طرح‌هایی که نیازمند ارتباط با استادان مجرب در حوزه‌های تخصصی است، آمادگی خود را اعلام می‌دارد و در صورتی‌که دانشجویی در حوزه کارآموزی، کارورزی و یا اجرای پایان‌نامه و پروژه خود علاقه‌مند به کسب مهارت باشد این مجموعه نهایت همکاری را با دانشجویان در حوزه‌های مختلف فنی و مدیریتی خواهد داشت و حتی در صورت کسب مهارت کافی امکان جذب و اشتغال آنها نیز وجود دارد.

انتهای پیام

کد خبر: 1074733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =