افزایش 50 درصدی حقوق کارورزان علوم پزشکی دانشگاه تهران

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حاشیه بازدید رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران از پروژه های عمرانی مجتمع کوی از افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارورزان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدحسین پورغریب در حاشیه بازدید رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران از پروژه های عمرانی مجتمع کوی از افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارورزان و همچنین افتتاح چندین پروژه عمرانی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: حوزه دانشجویی از حوزه هایی است که رسالت اصلی دانشگاه، حمایت و برنامه ریزی از آن و پیشبرد اهدافش است و دانشگاه در کنار برنامه ریزی هایی که برای آموزش و پژوهش دانشجویان می کند، برای امکانات رفاهی آنان نیز برنامه ریزی می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در این راستا اردیبهشت ماه سال جاری یک خوابگاه جدید ۳۰۰ نفره و همچنین کتابخانه جدید در کوی پسران افتتاح و این نوید را می دهم که تا آذر ماه ۹۹، یک خوابگاه ۳۲۰ نفره و نیز کتابخانه جدید در خوابگاه دختران افتتاح خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران  افزود: در راستای افزایش کیفیت غذای دانشجویی و افزایش رضایتمندی دانشجویان از ارائه غذا، ساخت آشپزخانه صنعتی جدید از سال گذشته آغاز که به یاری خدا در اذر ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه گفت: یکی از ارکان دیگر سلامت دانشجویان بحث تربیت بدنی و فعالیت جسمانی است که در سال گذشته چندین سالن ورزشی مجهز در خوابگاه های دانشجویی افتتاح شد و در همین راستا سالن بدنسازی پوریای ولی واقع در کوی دانشگاه، بازسازی شده و آماده خدمات رسانی به دانشجویان است.

وی همچنین از احداث زمین فوتبال در مجتمع کوی خبر داد که آن نیز در آذر ماه افتتاح خواهد شد.

پورغریب تصریح کرد: یکی از چالش ها و دغدغه های ما در حوزه دانشجویی پرداخت حقوق کارورزان بود که با مساعدت رئیس دانشگاه، افزایش ۵۰ درصدی را خواهیم داشت که ۶۵۰ هزار تومان به ۹۶۰ هزار تومان برای مجردها و یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای متأهلان افزایش می‌یابد.

پورغریب با اشاره به حمایت‌های ویژه مسئولان  دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: این همکاری تیمی است که منجر به پیشبرد کارها می‌شود و دانشجویان با اتفاقاتی که در حوزه دانشجویی فرهنگی افتاده بسیار خوشحال هستند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه درپایان خاطرنشان کرد: به امید خدا با فراهم آوردن امکانات رفاهی دانشجویان بتوانیم شاهد پیشرفت روزافزون دانشجویان در حوزه های آموزشی پژوهشی باشیم و در کنار آن دانشجویان عزیز از فعالیت های فرهنگی و ورزشی هم غافل نشوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =