جزئیات فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای نهایی شد

دانشگاه فنی و حرفه‎‌ای ظرفیت ها و رشته‌های مورد نیاز برای فراخوان جذب اعضای هیئت علمی در شهریور ۹۹ دوباره بررسی و جهت اقدامات بعدی به دفتر جذب دانشگاه ابلاغ کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، جلسه اعلام نیازهای فراخوان جذب هیئت علمی شهریور ۹۹ دانشگاه فنی و حرفه‌ای در راستای نهایی کردن جزئیات آن برگزار شد.

در این جلسه بعد از ارایه مطالبی در خصوص سیاست های جذب هیئت علمی، گزارشی پیرامون شاخص های مدنظر برای تعیین نیاز استان ها ارائه و تاکید شد که رشته های جدید آموزشکده ها، تعداد کادر آموزشی موجود و تعداد دانشجو در گروه های مختلف تحصیلی از جمله این شاخص ها بوده است.

سلمانی مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه نیز اظهار کرد: شرایط ویژه جذب هیئت علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای اقتضا می کند که در انتخاب رشته ها و گرایش ها هیئت علمی مورد نظر، به چشم انداز توسعه ای دانشگاه حتما توجه شود تا افرادی جذب شوند که بیشترین بهره دهی را برای دانشگاه در آینده داشته باشند.

پس از اظهارات دیگر حاضران در جلسه، ظرفیت های اعلامی و رشته های مورد نیاز برای فراخوان جذب اعضای هیئت علمی در شهریور ۹۹ مورد بررسی مجدد قرار گرفته و جهت اقدامات بعدی به دفتر جذب ابلاغ شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =