فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی

داوطلبان آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی تا ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۲ مهر ماه ۹۹ مهلت دارند نسبت به ویرایش و انتخاب رشته محل خود اقدام کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، داوطلبان سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ که مجاز به انتخاب رشته / محل شده‌اند، تا ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۲ مهر ماه ۹۹ مهلت دارند نسبت به ویرایش و انتخاب رشته محل خود اقدام کنند.

این مهلت، دومین تمدید و آخرین فرصت برای انتخاب رشته/ محل یا ویرایش آن است و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. همچنین امکان انتخاب رشته/ محل‌هایی که فقط دارای ظرفیت بومی هستند، برای داوطلبان آزاد نیز ایجاد شده است. ظرفیت این رشته/ محل‌ها مختص داوطلبان بومی است و در صورت تکمیل نشدن این ظرفیت توسط دارندگان سهمیه بومی، به داوطلبان آزاد تعلق خواهد گرفت.

این رشته/ محل‌ها عبارتند از: بیماری‌های دهان و فک و صورت: بابل و همدان، آسیب شناسی دهان و فک و صورت: بابل، شیراز، همدان و یزد، پروتزهای دندانی: کرمان و گیلان، پریودانتیکس: کرمان و مشهد، دندانپزشکی ترمیمی: اهواز، رادیولوژی دهان و فک و صورت: مشهد.

کد خبر: 1074743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =