فاز دوم فروشگاه زنجیره‌ای شهر کتاب قزوین افتتاح شد

فاز دوم فروشگاه زنجیره‌ای شهر کتاب قزوین با حضور  ناصر حمیدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فاز دوم فروشگاه زنجیره‌ای شهر کتاب قزوین با حضور  ناصر حمیدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین افتتاح شد.

مدیر شهر کتاب قزوین در این مراسم گفت: همزمان با روز جهانی قهوه، فاز دوم این مجموعه شامل بخش کافه و امکانات رفاهی برای پذیرایی از استادان، دانشجویان و مردم آماده بهره‌برداری شد.

سید محمدرضا امام‌پور افزود: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با حمایت‌های بیشتر بخش‌های گالری، آمفی‌تئاتر و فضاهای فرهنگی این مجموعه نیز به بهره‌برداری برسد تا بتوانیم خدمات شایسته‌تری برای شهروندان کتابخوان و فرهنگ‌دوست قزوین ارائه کنیم.

 فروشگاه شهر کتاب قزوین یکی از شعبه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر کتاب در کشور است که تیر سال جاری با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان استان قزوین در مساحتی بالغ بر ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع شامل دو طبقه فروشگاه و یک طبقه رستوران و فضای رفاهی افتتاح شد.

در این مجموعه بخش‌های کتاب‌های دانشگاهی، کتاب‌های بزرگسالان، کتاب‌های کودکان و نوجوانان، بخش لوازم‌التحریر، محصولات فرهنگی، محصولات موسیقی و صنایع‌دستی برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده و شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۲ از این مجموعه دیدن کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =