برگزاری نخستین جلسه کمیته تخصصی ورزش استان خراسان رضوی

برگزاری مسابقات استانی مهمترین موضوع نخستین جلسه کمیته تخصصی ورزش استان خراسان رضوی بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، اولین جلسه کمیته تخصصی ورزش استان خراسان رضوی با حضور دکتر لشگری(رئیس مرکز تربیت بدنی و ورزش دانشگاه) و آقای کتال(رییس اداره مسابقات مرکز تربیت بدنی و ورزش) بصورت ویدئو کنفرانس در محل اتاق شورای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مشهد برگزار گردید.

در این جلسه در ابتدا رییس کمیته تخصصی ورزش استان خراسان رضوی به بیان مشکلات حوزه ورزش در سطح واحدها و مراکز آموزشی این استان علی الخصوص کاهش چشمگیر برگزاری مسابقات ورزشی  به دلیل مشکلات مالی در سطح استان پرداخت. سپس دکتر لشگری به بیان توضیحات بسیار خوبی به برنامه‌های مرکز تربیت بدنی دانشگاه در مورد برطرف کردن دغدغه های مسئولین تربیت بدنی و رونق بخشیدن به فعالیت های ورزشی دانشگاه اشاره نمود و در انتها نیز آقای کتال ضمن گفتگو با اعضای کمیته و شنیدن مشکلات و نظرات هر یک از اعضا، راهکارهای مناسبی جهت توسعه فعالیت‌های ورزشی استان را مطرح نمود.

در پایان جلسه نیز در ارتباط با برگزاری مسابقات استانی در تعداد محدودی از رشته های ورزشی و فعلا در میان اساتید و کارکنان دانشگاه های استان با کسب مجوز از ستاد مبارزه با کرونا میان اعضا کمیته بحث و تبادل نظر صورت گرفت .

کد خبر: 1074760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =