مانع النصر، آخرین کوه از موانع گل‌محمدی و شاگردانش برای تاریخ‌سازی

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز (شنبه) به مصاف النصر عربستان خواهد رفت به این امید که حضوری دوباره در فینال این رقابت‌ها را تجربه کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، شاید خوش‌بین‌ترین هوادار پرسپولیس نیز پس از شکست این تیم در دربی جام حذفی و جدایی علیپور، ترابی و بیرانوند از جمع سرخپوشان، این روزهای درخشان و رسیدن دوباره به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برای یحیی و شاگردانش پیش‌بینی نمی‌کرد. درخشش بازیکن جدید و هماهنگی خوب آنها با بازیکنان قدیمی خیلی زود انتقادات از خریدهای گل‌محمدی را به تمجید تبدیل کرد و علاوه بر نتیجه‌گیری، انگیزه را نیز دوباره به ترکیب سرخپوشان تزریق کرده است. تا جایی که یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با النصر در مرحله نیمه نهایی از کوهی از مشکلات و موانع برداشت شده توسط تیمش برای حضور در این مرحله صحبت می‌کند و حالا، النصر آخرین مانع شاگردان یحیی برای حضور مجدد در فینال و شاید پایان طلسم قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

پرسپولیس با شکست پاختاکور در بازی گذشته برای سومین بار در چهار سال گذشته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید تا همچنان یحیی و تیمش روی نوار موفقیت و خوشبختی گام بردارند. دیداری که طی آن پرسپولیس با عملکردی حساب شده مانند دیدارهای قبلی حریف ازبکستانی خود را شکست داد و حالا بدون تلفات به ایستگاه نیمه نهایی و دیدار با النصر عربستان رسیده است.

شاگردان گل‌محمدی این فرصت را دارند تا به اولین تیم ایرانی تبدیل شوند که در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا، تجربه دو بار حضور در فینال را پیدا کرده است و شاید این بار یحیی کار نیمه تمام برانکو را تمام و پرسپولیس را به اولین جام خود در مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن برساند. پرسپولیسی‌ها اما در این راه النصر عربستانی را پیش رو دارند که عملکرد بسیار خوبی در این مسابقات داشته و با قرار گرفتن در صدر جدول گروه D و پیروزی برابر التعاون و الاهلی عربستان، پا به نیمه نهایی مسابقات گذاشته است.

پرسپولیس پس از شکست التعاون عربستان در دو بازی رفت و برگشت مرحله گروهی، اکنون به دنبال هت‌تریک مقابل نمایندگان عربستان است تا کار بزرگ شاگردان گل‌محمدی با موفقیت به پایان برسد.

حامد لک درون دروازه‌، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی و سیامک نعمتی در خط دفاع، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، بشار رسن و احسان پهلوان در خط میانی و عیسی آل کثیر و وحید امیری نیز در نوک خط حمله بازیکنان احتمالی هستند که یحیی گل‌محمدی به مانند بازی‌های گذشته از آنها در ترکیب اصلی تیمش استفاده خواهد کرد. البته این احتمال وجود دارد که کمال کامیابی‌نیا مانند دیدار با پاختاکور جایگزین یکی از دو هافبک دفاعی سرخپوشان در این بازی شود.

پرسپولیسی‌ها در صورت پیروزی مقابل النصر عربستان، دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را در تاریخ 29 آذر ماه سال جاری مقابل قهرمان منطقه شرق آسیا برگزار خواهند کرد.

دیدار پرسپولیس ایران - النصر عربستان از ساعت 18:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه و با قضاوت محمد تقی الجعفری سنگاپوری برگزار می‌شود.

کد خبر: 1074768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =