آصفری: مطالبه‌گری نمایندگان از مسئولان نباید از گستره ادب خارج شود

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: نمایندگان به جای داد و بیداد باید به وظیفه ذاتی خود یعنی تصویب قوانین کاربردی پرداخته و دولت را ملزم به کار کردن و پیشبرد امور مردم کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدحسن آصفری درباره کاربرد ادبیات نامناسب از سوی برخی از نمایندگان نسبت به مسئولان دولتی، بیان کرد: از نظر بنده بخشی از این امر به فضای مجازی بازمی گردد. امروز متاسفانه برخی از صفحات فضای مجازی دنبال تخریب بوده و بعضی از نمایندگان نیز فکر می کنند اینگونه صحبت کردن و به کار بردن ادبیات نامناسب نیز خریدار دارد در حالی که اینگونه نبوده و از نظر بنده جامعه چنین چیزی را نمی پسندد.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده اعتقاد دارم که نمایندگان باید در گفتمان خود رعایت ادب را در اولویت قرار دهند. درست است نمایندگان مجلس در برخی موارد نسبت به رفتار دولت ناراحت و گلایه مند هستند چرا که وقتی ما به حوزه های انتخابیه خود می رویم مردم از ما می پرسند چرا بر سر دولت فریاد نمی زنید و حرف های خود را نمی گویید اما این مطالبه گری نباید از گستره ادب خارج شده و خدایی نکرده به کسی بی احترامی شود.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: بی پاسخ بودن دولت در برخی از مسائل باعث شده تا فشار بر روی نمایندگان زیادتر شده و گاهی اوقات از کوره درفته و عناوین و الفاظی را به کار ببرند که از ادب و اخلاق دور است. بنده نیز این امر را نمی پسندم.

آصفری در پایان تاکید کرد: به کار بردن ادبیات نامناسب تاثیری در اصلاح امور ندارد. نمایندگان به جای داد و بیداد باید به وظیفه ذاتی خود یعنی تصویب قوانین کاربردی پرداخته و دولت را ملزم به کار کردن و پیشبرد امور مردم کنند.

منبع: ایسنا
انتهای پیام

کد خبر: 1074775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =