پیام موسوی لارگانی به مناسبت بازگشت پیکر شهید هراچ هاکوپیان به اصفهان

نماینده مردم فلاورجان و عضو هیئت رئیسه مجلس در پیامی به مناسبت بازگشت پیکر شهید هراچ هاکوپیان به اصفهان، شهدای ارمنی را گواه عزت آفرینی و مجاهدت وصف ناپذیر آنها در دفاع از وطن دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در پیامی نوشت:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

این وعده خداست که حق الناس را نمی بخشد! خون شهدا حق الناس است، نمی دانم با این حق الناس بزرگی که به گردن ماست، چه خواهیم کرد؟!

بازگشت شکوهمندانه پیکر پاک و مطهر شهید بزرگوار هراچ هاکوپیان به اصفهان در ایام نزدیک به اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) معنویت شهر شهیدان را دو چندان کرد.

ارامنه عزیز ایران در طول دوران ۴ دهه انقلاب اسلامی و به خصوص در ۸ سال دفاع مقدس با مجاهدتی وصف ناپذیر در دفاع از وطن درخشیدند. شهدای عزیز ارمنی گواه این عزت آفرینی هستند. 

به عنوان خادم مردم شهید پرور استان اصفهان در خانه ملت بازگشت پیکر شهید هراچ هاکوپیان به اصفهان پس از ۳۳ سال را به محضر خانواده بزرگوار این شهید، هموطنان عزیز ارمنی، نمایندگان معزز ارامنه جنوب و شمال در مجلس شورای اسلامی و مردم انقلابی اصفهان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای این شهید عزیز علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و عزت دارین مسئلت می‌نمایم.

والعاقبة للمتقین
سید ناصر موسوی لارگانی
خادم مردم شهرستان شهدای خط شکن در مجلس شورای اسلامی»


انتهای پیام /

کد خبر: 1074802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =