ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

گل‌محمدی قصد ندارد تغییرات زیادی به ترکیب اصلی خود مقابل النصر بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم پرسپولیس از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر برود و برای رسیدن به فینال مسابقات باید حریف عربستانی خود را شکست دهد.

سرخپوشان که با اضافه شدن نفرات جدید تحت هدایت یحیی گل‌محمدی تقریباً به ثبات لازم در ترکیب اصلی رسیدند با کمترین تغییرات خود را آماده مصاف با تیم عربستانی می‌کنند.

در دروازه پرسپولیس حامد لک که عملکرد خوبی در دیدارهای پیشین داشته حضور دارد و وظیفه حراست از سنگر سرخپوشان را مقابل خط حمله قدرتمند النصر خواهد داشت.

در خط دفاع هم در مرکز زوج همیشگی کنعانی‌زادگان-خلیل‌زاده بازی خواهند کرد که عملکرد خوبی در دیدارهای قبل داشتند و در کلین شیت‌های پرسپولیس به حامد لک کمک کردند. در سمت چپ سعید آقایی به خوبی در خط دفاع پرسپولیس جا افتاده و حضور ثابتی دارد و در سمت راست هم سیامک نعمتی که بازی قبل چند ساعت مانده به شروع بازی به ترکیب اصلی برگشت بازهم حضور خواهد داشت.

زوج خط هافبک دفاعی پرسپولیس احمد نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا هستند و مثل بازی قبل در کنار هم حضور خواهند داشت و میلاد سرلک از روی نیمکت کار را دنبال خواهد کرد.

هافبک هجومی سمت راست پرسپولیس بشار رسن عراقی است که از بهترین بازیکنان این تیم در دیدارهای قبل بوده و در سمت چپ هم احسان پهلوان که انگیزه زیادی برای این بازی دارد حضور خواهد داشت و بازی می‌کند.

زوج خط حمله پرسپولیس هم مثل همیشه وحید امیری است و در کنار او عیسی آل کثیر که در اوج آمادگی قرار دارد و امید اول گلزنی سرخپوشان محسوب می‌شود بازی می‌کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر:

حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر

کد خبر: 1074811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =