نمایندگان نباید از ادبیات نامناسب برای سایر مسئولان استفاده کنند

رئیس کمیسیون امو رداخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه باید در فضایی قانونی مشکلات دنبال شوند اظهار کرد: با کاربرد ادبیات نامناسب و توهین به سایر مسئولان تنها زمینه سوءاستفاده برای دشمنان فراهم می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد صالح جوکار با اشاره به کاربرد ادبیات نامناسب از سوی برخی از نمایندگان نسبت به مسئولان دولتی، بیان کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری در شروع به کار مجلس یازدهم تاکید فرمودند نمایندگان حق ندارند از ادبیات نامناسب نسبت به دولتمردان یا سایر مسئولان استفاده کنند. فرهنگ دینی ما نیز بر این حکم تاکید دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: ما نباید با ادبیات نامناسب و زشت دیگران را مورد خطاب قرار دهیم. انتقاد امر به جایی است و نمایندگان حق دارند در چارچوب اخلاق و قانون انتقادات خود را مطرح کنند. در جایی که کار به خوبی نیز انجام می شود ما باید قدردانی کنیم.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: امروز با توجه به شرایط موجود مطالبات مردم بالا رفته و مردم در شرایط سختی هستند. نمایندگان نیز برای پیگیری مطالبات مردم دغدغه دارند و تحت فشار هستند اما نباید به سایر مسئولان توهین شود. مطالبات مردم باید در چارچوب قانون دنبال شود و به کسی نیز بی احترامی نشود.

وی در ادامه تاکید کرد: نمایندگان مجلس دارای ابزارهای نظارتی هستند که می توانند در راستای انجام وظیفه نظارتی خود از آن استفاده کنند. باید در فضایی قانونی مشکلات را دنبال کرد و راه حل مناسب برای آنان یافت. با کاربرد ادبیات نامناسب و توهین به سایر مسئولان تنها زمینه سوءاستفاده برای دشمنان فراهم می شود.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/ 

کد خبر: 1074827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =