«مربع‌های قرمز» در راسته کتابفروشی‌های انقلاب امضا می‌شود

فروشگاه کتاب اسم، میزبان حسین یکتا، راوی کتاب مربع‌های قرمز می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، در پی انتشار تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «مربع‌های قرمز» گروه فرهنگی اسم در نظر دارد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی مراسمی این کتاب را با امضای نویسنده عرضه نماید.

در این مراسم که با حضور علاقه‌مندان ادبیات مقاومت و نیز حسین یکتا راوی کتاب، حسین بدری فعال فرهنگی و مجری برگزار می‌شود حسین یکتا به روایت‌گری می‌‍پردازد و پیرامون کتاب خاطرات خود به گفتگو می‌نشیند.

کتاب مربع‌های قرمز به قلم زینب عرفانیان خاطرات شفاهی حاج حسین یکتا از فرماندهان دفاع مقدس و راویان راهیان نور از سوی انتشارات شهید کاظمی چاپ و روانه بازار شده است و به تازگی مفتخر به دریافت یادداشت تقریظی رهبر معظم انقلاب شده است.

رهبر انقلاب در ابتدای این کتاب مرقوم فرمودند:

 بسیار شیرین و جذاب نوشته شده است. ردپای چانه‌گرمیهای آقای حاج حسین یکتا در آن آشکار است. ظرافتهای برخاسته از ذوق و قریحه‌ی لطیف که در سراسر کتاب گسترده است، میتواند از نویسنده‌ی خوش قلم و چیره دست کتاب باشد و میتواند هم دُرافشانیهای راوی باشد. نقطه‌ی برجسته‌ی کتاب، یاد شهیدان و یاد حال و حضور ملکوتی آنان پیش از شهادت است که حقاً بسیار خوب تصویر شده است. ارادت راوی به مرحوم آقای حاج میرزا علی احمدی میانجی هم برای من جالب بود. آن مرحوم را حدود شصت سال به علم و تقوا و ورع می‌شناختم و به من لطف داشت. این کتاب ظاهراً چند روز پیش رونمائی شده است. برای من چندی پیش از این فرستاده بود و تماماً مطالعه شد.

مراسم امضای کتاب مربع‌های قرمز با حضور حاج حسین یکتا راوی کتاب روز یکشنبه از ساعت 15 تا 17 در فروشگاه کتاب اسم واقع در خیابان انقلاب بین ابوریحان و فلسطین پلاک 1126 برگزار می‌شود.

این مراسم از درگاه شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام کتاب اسم) به صورت زنده پخش می‌شود و حضور برای تمامی اصحاب رسانه و مخاطبان با رعایت قوانین بهداشتی آزاد است.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1074831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =