تولید سالیانه ۷۷ هزار تن قطعات فولادی و چدنی در  کشور

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با بهره‌گیری از دانش آموختگان دانشگاه‌ها موفق به تامین نیاز کشور در حوزه تولید قطعات فولادی و ریخته‌گری چدن شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ،  حبیب‌الله اردشیر بهرستاقی از محققان این طرح گفت: ما با اتکا به تخصص نیروی انسانی تحصیل‌کرده توانستیم سالانه بیش از ۷۷ هزار تن ریخته‌گری قطعات چدنی و فولادی و ۲۰۰ هزار تن مقاطع فولادی تولید کنیم.

وی تامین نیاز صنایع به محصولات و قطعات فولادی را از زمینه‌های تحقیقاتی این شرکت دانش‌بنیان نام برد و یادآور شد: همه تولیدات این شرکت با استفاده از ماشین‌آلات مدرن و به‌ روز دنیا و با هدف افزایش کیفیت و کارائی با بالاترین استاندارد جهانی ارائه می‌شود.

بهرستاقی قطعات ایمنی و فوق ایمنی صنایع خودرو، تولید و مونتاژ اکسل کامل خودرو، قطعات موتور، قطعات مورد نیاز در صنایع شیمیایی و راه‌سازی و معادن، نفت، گاز و پتروشیمی، آب، فاضلاب را از محصولات دانش‌بنیان این شرکت دانست و خاطر نشان کرد: برای ذوب‌سازی، فرآیند تولید از کوره‌های القایی الکتروترم و یونکر با ظرفیت‌های بالا استفاده می‌شود و همچنین نگهداری ذوب در هولدر ۱۶ و ۵۰ تنی و ذوب‌ریزی با اتوپورینگ‌های یونکر ۶ و ۱۲ تنی و ذوب‌ریز اتوماتیک HWS نصب شده روی خطوط قالب‌گیری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مجموعه دانش‌بنیان ما با بهره‌گیری از نیروی انسانی مجرب و توانمند و همچنین تجهیزات و امکانات مناسب و به‌روز دنیا، همه فرآیندهای مرتبط با کیفیت محصول تمام شده را کنترل و پایش می‌کند. ضمن اینکه کلیه قطعات تولیدشده در این مجموعه تحت بازرسی صد در صد آزمون‌های تخصصی برای اطمینان از ساختار مناسب قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =