تهیه ۱۴۵۲ کفش برای کودکان نیازمند در پویش «هم‌پای اربعین»

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در نظر دارد به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی در قالب پویش «هم پای اربعین»، ۱۴۵۲ کفش را به نیت عمودهای مسیر نجف تا کربلا برای کودکان و نوجوان نیازمند تهیه کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در نظر دارد به مناسبت فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، پویشی را به عنوان «هم‌پای اربعین» برای کمک به کودکان و نوجوان نیازمند و کم برخودار برگزار کند.

به گفته محمد شکیبا مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در این پویش برای کودکان و نوجوانان نیازمند، ۱۴۵۲ کفش به نیت عمودهای مسیر نجف تا کربلا تهیه خواهد شد. درواقع هر کفش به ارزش ۵۰ هزارتومان، به ازای هرکدام از عمودهای مسیر نجف تا کربلا تهیه می‌شود.

این پویش به همت کانون‌های دانشجویی مهر، مهدویت باران و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار می‌شود؛ علاقه مندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را دوشنبه(۱۴مهرماه) به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۷۵۰۶۷۰۹۷۷۰ به نام علی راسخی نژاد واریز کنند.

گفتنی است دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران سال گذشته نیز در جریان برگزاری مراسم اربعین حسینی در یکی از عمودهای مسیر نجف تا کربلا، به زائران امام حسین(ع) خدمات پزشکی، درمانی، اسکان، پذیرایی و... را ارائه می‌دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074853

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =