میلیون‌ها آمریکایی قادر به پرداخت کرایه خانه خود نخواهند بود

پاندمی کرونا باعث شده تا بسیاری از آمریکایی‌ها نتوانند درآمد کافی داشته باشند و در نتیجه نخواهند توانست در ماه جاری میلادی، اکتبر، کرایه خانه خود را بپردازند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، پاندمی کرونا باعث شده است تا بسیاری از آمریکایی‌ها نتوانند درآمد کافی داشته باشند و در نتیجه نخواهند توانست در ماه اکتبر کرایه خانه خود را بپردازند.

طبق مطالعات تحقیقاتی جدید شرکت مشاور بین‌المللی «استوت ریسوس رأس» ۳۴ میلیون آمریکایی در معرض خطر تخلیه اجباری منزل خود هستند. در ماه سپتامبر از هر ۶ مستأجر کرایه ۱ نفر عقب افتاده بود. این الگو در ماه اکتبر هم تداوم خواهد یافت.

امیلی بنفر، متخصص حقوقی تخلیه و استاد میهمان حقوق در دانشگاه ویک فارست، می‌گوید: آمریکا با سخت‌ترین بحران مسکن در تاریخ خود روبرو شده است.

مستاجرانی که نمی‌توانند کرایه خود را پرداخت کنند به لطف دستورالعمل مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا می‌توانند تا پایان سال در خانه‌های خود ساکن باشند. طبق این دستورالعمل تخلیه مستأجر به علت عدم پرداخت کرایه غیرقانونی اعلام شده است. با این حال بسیاری از صاحب‌خانه‌ها درخواست تخلیه اجباری مستأجران خود را به دادگاه ارائه کرده‌اند.

منبع: مهر
انتهای پیام/ 

کد خبر: 1074858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =