رتبه برتر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان به دانشگاه آزاد اسلامی رسید

با ارزیابی و نظارت ستاد اقامه نماز و بر اساس مستندات سامانه سجاده دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با کسب 992 امتیاز به عنوان دانشگاهی موفق در امر نماز معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، کارشناس نظارت و ارزیابی  ستاد اقامه نماز  استان هرمزگان در جلسه شورای اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس  با اعلام این خبر گفت: بر اساس آیین نامه اجرایی سقف امتیاز در نظر گرفته شده 1000 است که دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با عملکرد مطلوبش توانست با کسب 992 امتیاز خود را به عنوان برترین دانشگاه در بین دستگاههای اجرایی استان معرفی کند.

حجت االاسلام ایرج امیری  از ارسال مصوبات سال 99 در حوزه اقامه نماز و چگونگی ارسال  و ابلاغ آن به ادارات و دانشگاه ها خبر داد و افزود: این مصوبات به صورت کلی بوده و جهت اجرایی شدن با توجه به پتانسیل هر اداره و سازمان در دستور کار قرار گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  دانشگاه آزاد اسلامی نیز، در جلسه با ابراز خرسندی از وضعیت اقامه نماز در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان  گفت: این دانشگاه همواره در تملم امور فرهنگی، مذهبی، انقلابی و اسلامی پیشتاز بوده و افتخار آن را دارد که در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و منویالت مقام معظم رهبری قدم بردار.

حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی با قدردانی از تلاش های متولیان فرهنگی و فعالان امر نماز افزود: از آنجایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی نماز از جایگاه  ویژه ای برخوردار است همه ما وظیفه داریم در راستای ترویج و اشاعه این فریضه الهی در جامعه بویژه بین قشر جوان مشارکت حداکثری داشته باشیم.

این مسئول، ایجاد فضای معنوی در دانشگاه ها و مراکز علمی استان را خواستار شد و عنوان کرد: تجهیز نمازخانه های دانشگاه‌ها و مدارس از اولویت هایی است که باید با همکاری و پیگیری مسئولان جهت برگزاری هر چه با شکوه تر نماز جماعت در مساجد عملیاتی و اجرا شود.

وی مشارکت دانشگاهیان در برگزاری نماز در دانشگاه را رضایتبخش دانست و اظهار کرد: واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با دارا بودن مساجدی با فضای مناسب و امام جماعت از موفق ترین دانشگاه‌ها در برگزاری نماز جماعت هستند.

در ادامه این جلسه اعضای این ستاد نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و در پایان تصمیاتی در جهت  بالا بردن کیفیت  برگزاری نماز در دستگاههای اجرایی استان گرفته شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1074863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =