فتح قلعه آنفیلد توسط توپچی‌ها!

شب گذشته و در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه،لیورپول میزبان آرسنال بود.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)- محمدرضا خدابخش؛ شب گذشته و در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه، لیورپول میزبان آرسنال بود. دو تیم که در ابتدای هفته نیز در قالب لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته بودند، بار دیگر رو در روی هم قرار گرفتند و در نهایت این تیم آرسنال بود که موفق شد در ضربات پنالتی به مرحله بعد صعود کند.

سد محکمی به نام لنو!
در طول 90 دقیقه لیورپول تیم برتر میدان بود و موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه آرسنال ایجاد کرد اما دروازه بان آلمانی آرسنال که تازگی به تیم ملی آلمان هم دعوت شده، مانع سرسختی بر مهاجمان حریف بود. لیورپولی‌ها در جریان بازی صاحب 9 موقعیت گل شدند که اتفاقا 7 تا از آن ها نیز در چهارچوب بود، اما هرچه می‌زدند به سد محکمی به نام لنو بر می‌خوردند. این روند تا پایان بازی ادامه داشت تا ضربات پنالتی مشخص کننده پیروز میدان شود. اما اوج درخشش لنو در ضربات پنالتی بود، جایی که برای آرسنال محمد الننی پنالتی خود را خراب کرد. اما برند لنو پنالتی‌های دیووک اوریگی و ویلسون را مهار کرد تا یک تنه تیمش را به مرحله بعد ببرد. این برد روحیه بخش می تواند انرژی مضاعفی برای تداوم موفقیت های شاگردان آرتتا باشد تا نشان دهند که می‌توانند امسال حرف هایی را برای گفتن داشته باشند.

بازهم سیاست همیشگی!
دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که به دلیل فشردگی مسابقات بازهم به بازیکنان اصلی خود استراحت داده بودند. این در حالی بود که کلوپ ترجیح داده بود از فن دایک و صلاح در ترکیب اصلی خود استفاده کند. این شرایط را آرتتا نیز برای تیم خود در نظر گرفته بود و تنها گرانیت ژاکا، دنی سبایوس و برند لنو را از ابتدا به میدان فرستاد. به نظر می رسید اگر کلوپ قصد داشت از تمام بازیکنان خود استفاده کند، این نتیجه نصیب آن‌ها نمی شد. در نهایت این آرسنال بود که موفق شد انتقام بازی سال گذشته را از لیورپول بگیرد. در آن بازی نیز دو تیم در وقت قانونی 5 بر 5 به تساوی رسیدند و در آن زمان شاگردان کلوپ بودند که توانستند ضیافت پنالتی ها را به سود خود به اتمام برسانند.
پیش از انجام این بازی نیز دو تیم برنتفورد و استوک سیتی نیز با غلبه بر حریفان موفق شدند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند. سامان قدوس که به تازگی به برنتفور پیوسته نیز موفق شد در اولین بازی خود یک پاس گل را در کارنامه خود ثبت کند تا تیمش سه بر صفر از سد فولام بگذرد. استوک سیتی نیز موفق شد با یک گل میزبان لیگ برتری خود یعنی استون ویلا را شکست دهد تا دیگر تیم راه یافته به مرحله بعد باشد. در مرحله بعد آرسنال میزبان منچسترسیتی است. اورتون از منچستریونایتد پذیرایی می‌کند. تاتنهام پذیرای استوک سیتی است و برنتفورد نیز به مصاف نیوکاسل می رود.

کد خبر: 1074879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =