جمع آوری ۱۰۰ واحد آلاینده درشهرستان ری

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از پلمب دو واحد آلاینده و انجام اقدامات محیط زیستی در شش ماهه اول امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،زهره عبادتی با اعلام این خبر گفت: طی گشت و پایش های ماموران اجرایی اداره کل محیط زیست شهرستان ری دو واحد ذوب باتری های فرسوده و بازیافت ضایعات پلاستیک در این شهرستان شناسایی و به دلیل بی توجهی به اخطاریه های زیست محیطی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از پیگیری های لازم، در نهایت این دو واحد در پایان هفته گذشته با دستور مقام قضایی پلمب و فعالیت آن ها متوقف شد، اظهارکرد: این واحدها با ایجاد آلودگی های مختلف محیط زیستی اعم از هوا و آب و خاک موجب تهدید محیط زیست و سلامت شهروندان شده بودند.

عبادتی با بیان اینکه در شش ماهه اول امسال ۸۲۶ مورد پایش محیط زیستی در این شهرستان در حوزه های مختلف انجام شده است، اظهار کرد: در جریان این پایش ها ۲۸۰ اخطاریه محیط زیستی برای واحدهای متخلف صادر و ۱۰۰ واحد به طور کامل جمع آوری و هفت واحد نیز با دستور قضایی پلمب شده اند.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران،رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری در پایان تصریح کرد: در خصوص استعلامات وارده نیز این اداره ۱۶۴ استعلام محیط زیستی را بررسی و درباره آن ها اظهار نظر کرده است.


انتهای پیام/ 

کد خبر: 1074906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =