نتایج دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش در گفت‌وگو با ایسکانیوز از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

زرین آمیزی با بیان این که سازمان سنجش با انتشار دفترچه ثبت نام و دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 ، شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در رشته محل های دانشگاه فرهنگیان را در اختیار داوطلبان آزاد و شاغل و پیمانی آموزش و پرورش قرار می دهد، گفت: شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان برای داوطلبان آزاد شامل داشتن حداکثر سن 24 سال تمام در بدو ورود به دانشگاه، داشتن حداقل معدل کل 14 در دوره متوسطه ی دوم ( پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم ) و کسب تراز 6500 به بالا است.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: متقاضیان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان بعد از گذر از مرحله آزمون کتبی کنکور سراسری ۹۹ و انتخاب رشته کنکور سراسری 99 ، تنها در صورت کسب حد نصاب ( تراز قبولی ) در اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 وارد مهم ترین مرحله گزینش یعنی مصاحبه میشوند.

وی با اشاره به این که دانشگاه فرهنگیان از بین داوطلبانی که دارای شرایط اولیه ثبت نام بوده‌اند تا دو برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می‌کند، گفت: این مصاحبه در واقع سنجش توانایی ‌های داوطلبان علاوه بر آزمون کتبی بوده که می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین بخش‌های گزینش برای تحصیل در این دانشگاه به حساب می‌آید.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1074923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =