دولت برنامه‌ای برای مهار گرانی ندارد

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و رئیس جمهور برنامه‌ای برای حل مشکلات اقتصادی مردم و مهار گرانی ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدحسن آصفری  با انتقاد از مشکلات اقتصادی و گرانی‌های شدید، گفت: متأسفانه شاهد گرانی و بازارهای افسارگسیخته‌ای در کشور هستیم و بسیاری از کالاها روز به روز گران‌تر می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه رئیس جمهور باید به مشکلات اقتصادی مردم توجه داشته باشد و از نزدیک پای مشکلات و دردِدل مردم بنشیند، بیان کرد: مردم با مشکلات جدی از حیث گرانی مواجه هستند و برخی از آنان با یارانه ۴۵ هزار تومانی زندگی خود را می‌گذرانند و اگر یارانه آنان قطع شود، زندگی برای آنان به هیچ وجه امکانپذیر نیست.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در این شرایط باید تولید داخلی رونق بگیرد، تصریح کرد: هفت ماه از سال ۹۹ گذشته است اما هنوز هیچ وزارتخانه‌ای برنامه خود در حوزه جهش تولید را ارائه نکرده است و بعضاً می‌بینیم که کارخانه‌ها تعطیل یا نیمه تعطیل می‌شوند.

آصفری با اشاره به اینکه دولت هیچ برنامه‌ای برای مهار گرانی ندارد، گفت: برخی از کالاها هیچ ارتباطی با قیمت ارز ندارند اما می‌بینیم که با افزایش قیمت ارز، قیمت این کالاها نیز به شدت افزایش می‌یابد که جای تأسف دارد.

وی افزود: تیم اقتصادی دولت با یکدیگر هماهنگ نیستند و هیچیک از آنان برنامه‌ای برای برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی ندارند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار داشت: رئیس جمهور به حوزه اقتصادی ورود نمی‌کند و باید از وی سؤال کنیم که چه کاری مهم‌تر از سروسامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور وجود دارد که خودش را مشغول به آن موضوع کرده است.

منبع: مهر
انتهای پیام/

کد خبر: 1075010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =