تیم را منحل کنند تا خیال همه راحت شود/ استقلال بعد از پدرم و پورحیدری بزرگتر ندارد

پیشکسوت استقلال شرایط این روزهای تیم را مناسب نمی داند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از ایلنا، آتیلا حجازی پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: من نمی‌دانم در مورد چه چیزی صحبت کنم استقلال هیچ چیزی ندارد نه مدیرعامل نه سرمربی و نه بازیکن و تکلیف هیچ چیزی هنوز مشخص نیست به نظرم استقلال را منحل کنید تا همه راحت شوند.

وی ادامه داد: کمتر از یک ماه دیگر مسابقات لیگ بعدی شروع خواهد شد اما معلوم نیست در استقلال چه خبر است کسانی در استقلال حضور دارند که کسی آنها را نمی‌شناسد اما به واسطه رابطه‌ هایی که دارند به این تیم‌ها می‌آیند و معروف می‌شوند. ظاهرا نمی‌خواهند استقلال امسال هم نتیجه بگیرد.

پیشکسوت استقلال در خصوص تجمعات هواداران مقابل مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به هر حال یکی باید جواب هواداران استقلال را بدهد بخصوص وزیر ورزش که ظاهرا پاسخگو نیست امیدوارم یک نفر پیدا شود و پاسخگو باشد چرا پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته است اما پنجره نقل و انتقالاتی تیم‌های دیگر باز است در حالی که این دو تیم هر دو برای وزارت ورزش هستند.

حجازی در خصوص اینکه خیلی‌ها معتقدند حضور استراماچونی در استقلال منتفی است افزود: از اول هم قرار نبود این مربی به استقلال بیاید استرا اگر قرار بود به استقلال بیاید از این تیم نمی‌رفت اما همه در این مدت سرکار بودیم در مورد نوری هم باید بگویم او هم به استقلال نمی‌آید و ما همان بهتر است که مربی داخلی بیاوریم.

وی درباره اینکه کدام گزینه در حال حاضر بهترین فرد برای هدایت استقلال است بیان داشت: شخص خود فرهاد مجیدی بهترین گزینه بود زیرا شناخت خوبی از تیم دارد و بازیکنان هم با وی راحت هستند البته اگر بار دیگر اتفاقات فصل گذشته را نخواهند تکرار کنند.

حجازی درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند بعد از فوت پدرش استقلال بزرگ‌تر ندارد گفت: قطعا همین طور است بعد از پدرم و مرحوم پورحیدری کسی نیست که حق استقلال را بگیرد در پرسپولیس علی دایی، کریم باقری و علی کریمی بزرگترهای این تیم هستند اما در استقلال این گونه نیست.

کد خبر: 1075019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =