با آرزوی مرگ برای ترامپ تعلیق می‌شوید!

توئیتر به دنبال خبر ابتلای ترامپ به کرونا و سیل عظیم کاربرانی که برای او آرزوی مرگ کردند، اعلام کرد هر کاربری که از این پس برای رئیس‌جمهور آمریکا «آرزوی مرگ» کند حسابش تعلیق می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، به نقل از وبسایت خبری THE VERGE، توئیتر به دنبال خبر ابتلای ترامپ به کرونا و سیل عظیم کاربرانی که برای او آرزوی مرگ کردند، اعلام کرد هر کاربری که از این پس برای رئیس جمهور آمریکا «آرزوی مرگ» کند حسابش تعلیق می شود.

توئیتر در این خصوص نوشت: گزارش شده است که رئیس جمهور ترامپ مبتلا به کووید ۱۹ است و در حالی که برخی آرزوی بهبود سریع وی را دارند، دیگران علناً توئیت کردند که آرزو می کنند وی به دلیل بیماری بمیرد. همانطور که می دانید، این اقدام کاملاً خلاف قوانین توئیتر است و این شرکت در نشریه «Motherboard» اعلام کرد که تعلیق حساب های کاربری متخلف را اجرایی خواهد کرد. به عبارت دیگر: شما نمی توانید توییت کنید که امیدوارید ترامپ به دلیل بیماری کرونا بمیرد.

توییتر به این نشریه می گوید که افرادی که امیدوار به مرگ ترامپ هستند را به حالت تعلیق در خواهد آورد، هرچند مشخص نیست که توییتر چند وقت یک بار قادر به انجام این کار خواهد بود.

البته توییتر گفته است که بر اساس هر توییت اقدام نمی کند. در بیانیه توئیتر آمده است: ما زمانی که به این قطعیت برسیم که توئیتی به صورت بالقوه باعث آسیب در دنیای واقعی می شود، آن محتوا و حساب کاربری را در اولویت حذف و تعلیق قرار خواهیم داد. 

توئیتر در توئیتی تکمیلی نوشته که قانون تعلیق این شرکت لزوما به معنی تعلیق خودکار نبوده و موارد مشخص بررسی خواهند شد که ذیل این بخش از مقررات بدین شرح است که: آرزو و تمایل به آسیب جدی به یک شخص یا یک گروه خط قرمز توئیتر محسوب می شود.

انتهای  پیام/

کد خبر: 1075034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =