بازدید معاون دادستان نظامی استان از پلیس امنیت اخلاقی تهران

معاون دادستان نظامی استان تهران از پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در جریان این بازدید که با هدف نظارت مؤثر بر ضابطان نظامی در چهارچوب قوانین و رعایت حقوق شهروندی صورت گرفت، سیداحمد حسینی‌نسب معاون دادستان نظامی استان تهران به همراه یکی از قضات و مدیر دفتر دادسرای نظامی تهران، روند اجرای «طرح ناظر» در پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ را مورد بررسی قرار دادند.

 این مقام قضایی در جریان این بازدید با تعدادی از مراجعان گفت‌وگو و سؤالات و انتقادات آنها را شنید.

معاون دادستان نظامی استان تهران در ارزیابی خود از این بازدید به روابط عمومی گفت: شاهد پاسخ‌گویی به سؤالات و راهنمایی و رفع مشکلات مراجعان توسط رئیس و کارکنان پلیس امنیت اخلاقی بودیم و ارزیابی ما از عملکرد آنها در این بخش مثبت است.

حسینی‌نسب به بیشترین مراجعان پلیس امنیت اخلاقی در جریان اجرای طرح ناظر اشاره کرد و افزود: تعدادی از آنها به پیامک‌های ارسالی اعتراض داشتند که اعتراض آنها ثبت می‌شد و تعداد دیگری هم کتباً متعهد به عدم کشف‌حجاب یا بدحجابی می‌شدند.

این مقام قضایی به آمار بالای اعتراضات روزانه اشاره کرد و گفت: در دیدار با رئیس و مسئولان پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ رفع معایب موجود، تلاش بیشتر برای رعایت حقوق شهروندان و رسیدگی دقیق و سریع به اعتراضات مراجعان طرح ناظر مورد تأکید قرار گرفت.

 وی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب و امنیت اخلاقی جامعه گفت: مقرر شد تا مشکلات موجود در اجرای طرح ناظر سریعتر برطرف شود.


انتهای پیام/

کد خبر: 1075060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =