حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است

وزیر آموزش و پروش با اشاره به اینکه برای حضور دانش آموزان در محیط مدرسه سختگیری نکرده ایم، گفت: خانواده‌ها خودشان می‌توانند تشخیص دهند؛ اگر لازم بود دانش‌آموزان حضوری بیایند و اگر لازم نبود غیرحضوری آموزش انجام بگیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محسن حاجی میرزایی در حاشیه نشست وزیر آموزش و پروش و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره نحوه حضور دانش‌آموزان در مدارس گفت: همه امکانات مختلف را ،حتی برای شرایط سختتر هم فراهم کرده‌ایم. حضور اختیاری است و خانواده‌ها خودشان می‌توانند تشخیص دهند؛ اگر لازم بود دانش آموزان حضوری بیایند و اگر لازم نبود غیرحضوری آموزش انجام بگیرد.

وی با اشاره به اینکه برای حضور دانش آموزان در محیط مدرسه سختگیری نکرده ایم، گفت: شاخصهای بهداشتی و سلامت را دائما وزارت بهداشت رصد می‌کند و متناسب با آن گزارشی از وضعیت می‌گیرند و به ستاد ملی کرونا پیشنهاد می‌دهند و بعدتصمیم گیری می‌شود.

حاجی میرزایی ادامه داد: در گزارشهایی که تاکنون دریافت کرده‌ایم  گزارشی مبنی بر تاثیر تعیین کننده بازگشایی مدارس بر شیوع ویروس کرونا دریافت نکرده ایم؛ اما مرجع اصلی تشخیص متخصصان سلامت کشور هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1075073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =